Gå til innhold

Prøve coldapproach i Norge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg tenkte at det kunne være en gøy ide å spørre ut tifledige jenter på en date. Jeg tenker at dette kan være en god måte å overrkome frykten min for å bli avvist. I tillegg kanskje klarer jeg å få meg en date ut av det. Lurer bare på hva andre tenker om dette?

Anonymkode: a350c...ede

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tilfeldige jenter du møter på gata typ?

Anonymkode: 481ee...c21

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er fosåvidt ideen.

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, jeg synes det er idiotisk. Hvordan kan det være en god måte å komme over frykten for å bli avvist når så og si alle du spør kommer til å si nei?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vell poenget er at de skal avvise meg, og at jeg kommer til å vende meg til det. På den måten vil jeg sansynligvis ikke oppleve det så fælt lenger.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Da håper jeg for din del at du bor i en storby 😅 

Jeg ser hvordan du tenker, men det finnes sikkert mer "skånsomme" eller hva jeg skal si måter å komme over den frykten på.

AnonymBruker
Skrevet

At du bruker begrepet "coldapproach" forteller meg at du tenker ALTFOR mye på dette, og mest sannynlig konsumerer feil kilder for tips til hvordan treffe folk. 

Prøv heller å legge fra deg de incel-influensere og gå ut i verden og møt folk med et åpent sinn. For å bli kjent med dem, for å la de bli kjent med deg. 

Om du allerede har adoptert denne tankegangen fullstendig anbefaler jeg (seriøst) proff hjelp til å komme deg ut av den. Det lyser røde flagg lang vei av sånne folk som søker råd fra pick-up artists, og dating-guruer på internett, og det gjør deg ingen tjenester.

Anonymkode: 62719...462

• Liker 5
Skrevet

Synes du får mye negative tilbakemeldinger her, men denne typen eksponeringsterapi er vel ikke så uvanlig? Jeg kjenner folk som har hatt god effekt på sosial angst av det 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener jeg leste et intervju på nrk (?) med ei dame som gjorde det. Hele poenget var å bli avvist, og for henne hjalp det visst veldig mot den frykten for avvisning. Hun erfarte at det ikke var så farlig.

Hvis noen på gata hadde spurt meg med på date, så hadde det ikke gjort meg noe, så lenge vedkommende var edru, høflig og tok avvisningen med et smil ☺️

Anonymkode: aa4f2...ae1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på. Jenter blir spurt ut hele tiden. Håper du bor i en storby.

Anonymkode: 1a555...515

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...