Gå til innhold

Klump i lysken

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har som overskriften sier en klump i lysken.

Den har jeg hatt i flere uker, uten å ha hatt en infeksjon i bein/rygg/hofteparti. Jeg har på en måte tenkt at det har hatt noe med hoftesmertene jeg har hatt det siste året. Men nå er den litt mer i veien.

Så til spørsmålet....Jeg er støtt og stadig hos lege for andre ting - kroniske greier som å ha oppfølging. Jeg føler at jeg ikke trenger å dra opp en ny ting.

Skal jeg bare overse klumpen?

Anonymkode: f0c96...123

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har som overskriften sier en klump i lysken.

Den har jeg hatt i flere uker, uten å ha hatt en infeksjon i bein/rygg/hofteparti. Jeg har på en måte tenkt at det har hatt noe med hoftesmertene jeg har hatt det siste året. Men nå er den litt mer i veien.

Så til spørsmålet....Jeg er støtt og stadig hos lege for andre ting - kroniske greier som å ha oppfølging. Jeg føler at jeg ikke trenger å dra opp en ny ting.

Skal jeg bare overse klumpen?

Anonymkode: f0c96...123

Spesielt hvis du har kroniske sykdommer, skal du gå til legen når du oppdager nye ting!

AnonymBruker
Skrevet

Dette er greit å sjekke ut. Jeg hadde en hoven lymfeknute i lysken en gang. Legen fant ut hva det var, det var ikke farlig, men fikk beskjed at det var bra jeg sjekka det. Bestill time hos legen og få det ut av verden! 

Anonymkode: 2b21e...28b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...