AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Noen som har opplevd å få plutselig piping/skurre lyd i øret? Kom får 1,5 time siden ca og ikke gitt seg. Hører ikke noe dårligere heller… er blanding av en pipelyd/skurrelyd. Heller ikke følt meg tett i øret. Nå føles det ut som jeg har noe i øret, men det kan være pga jeg ble så bevisst på øret nå. Prøvd å putte vaxol inn, men ikke hjulpet… Anonymkode: 4d3c0...566
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Det er sånt som kan skje. Jo mindre du stresser med det, jo fortere går det over. Ikke putt noe inn i øret, det hjelper i alle fall ikke. Anonymkode: 2f9dd...deb
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Ja, og den er der fortsatt, 8 år senere 😓 Anonymkode: 2ee0b...df4 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er sånt som kan skje. Jo mindre du stresser med det, jo fortere går det over. Ikke putt noe inn i øret, det hjelper i alle fall ikke. Anonymkode: 2f9dd...deb Da satser jeg på at det går over Anonymkode: 4d3c0...566
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, og den er der fortsatt, 8 år senere 😓 Anonymkode: 2ee0b...df4 Såpass? Er det tinnitus du har? Anonymkode: 4d3c0...566 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå