AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Hei, jeg sliter og trenger noen råd. Har sluttet med snus flere ganger og vært uten i alt fra 3mnd til 3 år. Hver gang er det en kamp og har psykologiske abstinenser minst to ganger for dag i den perioden. Jeg bruker nikotinfri snus for å ikke sprekke, tyr til mat og legger på meg mange kg. Det som er positivt er at jeg har mindre angst, er mer opplagt og trener oftere. Spm er om det er verd det? Er det så store ulemper med å fortsette å snuse og ha denne uvanen, at det veier opp for alt det som fører med? Anonymkode: dce69...175
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni FØLGER. Lurer også på dette Anonymkode: 4e4a0...ecc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Du kommer jo ikke alltid trenge nikotinfritt snus eller spise masse ekstra. Så, Mindre angst Mer opplagt Trener mer Bedre tannkjøtt og unngår tannkjøttsykdommer Sparer penger Ikke være avhengig av å ha den dritten med deg overalt og hele tiden Jeg personlig smiler mer uten snus da jeg ikke er redd for at den skal synes Mindre stress når jeg ikke kan bruke snus Bedre ånde og sikkert flere fordeler. Jeg er veldig glad nå at jeg sluttet for 3 år siden. Nå syns jeg bare det et ekkelt med snus. Anonymkode: 45657...ccc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Slutta på 1 dag, bare la den fra meg, merket ikke annet enn at en vane måtte endres. Ble litt fishermans den første uken Anonymkode: 23241...48a
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Litt heavy første uka....men når uke 2 er knekt går det bra! Du må jobbe mentalt, ikke gi etter for suget! Om du klarer dette så hold deg unna nikotin og koffein. Anonymkode: f0e6f...ccb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå