AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Har bipolar type 2 og hver dag er en kamp. Det krever så enormt mye og hele tiden måtte regulerer sitt eget stemningsleie og kjempe mot eget hode. 20 årene mine har vært en berg og dalbane da jeg var feildiagnotisert i mange år og fikk helt feil medisiner. Det er så vondt å tenke på at jeg må leve med denne tilstanden til jeg dør og at behandling aldri vil gjøre meg frisk. Andre som har bipolar her? Hva kan jeg gjøre for å få et best mulig liv? Anonymkode: 25322...c26
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #2 Skrevet 41 minutter siden Har BP1, mitt liv er ikke ett helvete. Holdt meg relativ stabil på medisiner i 30 år, så sluttet de å virke skikkelig, inn og ut av sykhus, utprøvninger og ufør ble siste stopp. Har det godt. Kjenner min sykdom og meg selv godt, og har holdt meg stabil etter jeg ble ufør. Man må ha en tiltaksplan, kjenne tegnene på utslag av sykdom. Merker når mani/hypomani kommer, så regulerer da med medisiner. Merker når jeg begynner å gå ned, regulerer da med medisiner. Jeg lever ett godt liv til tross for. Mistet mye av den jeg var, da hjernen ikke virker slik den en gang gjorde, men funnet meg selv i den nye også. Anonymkode: 24157...d18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå