oslojente Skrevet 29. november 2002 #1 Skrevet 29. november 2002 Kjæresten min har bursdag på søndag, og jeg vil gjøre noe spesielt for han. Jeg skal lage frokost, så det er allerede i boks.. Men, jeg kunne tenke meg å gi han noe spesielt.. men hva?? Noen som har noen gode idèer som vil slå an skikkelig? Han blir 30.
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #2 Skrevet 29. november 2002 siden han blir 30 burde du begynt planlegginen før!! kom deg ut og kikk i butikker.. du finner nok gave.. men lag gjerne til noe som gjør dagen litt mer spesiell enn en gave, da.. lag rebusløp som ender i romantisk middag, f.eks.. osv¨ og på søndager har du jo masse muligheter også, da.. Lykke til!
bitten242002 Skrevet 29. november 2002 #3 Skrevet 29. november 2002 Hva med å overraske ham med en bursdagsfest.Inviter alle vennene hans hjemme hos dere...Det blir han sikkert glad for:) Lykke til
Tusenfryd Skrevet 29. november 2002 #4 Skrevet 29. november 2002 Det var litt av en overskrift...wow :o trodde noe var galt jeg! Og det var ikke lang tid du plana å bruke på forberedelser heller. Jeg forslår en skøytetur i Spikersuppa - Narvisen åpener i morgen. En leketur på isen bevarer i hvert fall barnet i en! Korken er sikkert også åpen - det er snø og snart jul - og glimrende utevær. Hva med å samle alle vennene deres til en av disse aktivitetene? Du betaler selvsagt trikkekort og kjelke- / skøyteleie til ham. Og det er deilig å avslutte dagen på Frognerseteren om dere drar i Korken - rømmegrøt eller annen deilig mat. Eller en sted med god mat i sentrum. Rødkinnet og glade. Ha en fin søndag!
oslojente Skrevet 29. november 2002 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2002 Joda, middag og gave er ordnet.. Gaven blir forsinket (kommer fra utlandet), så derfor trengte jeg litt tips om å gjøre noe hyggelig for han i mellomtiden. Jeg fikk vite at gaven er forsinket i dag, derfor kommer dette opp som en krise! Men takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå