oslojente Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Kjæresten min har bursdag på søndag, og jeg vil gjøre noe spesielt for han. Jeg skal lage frokost, så det er allerede i boks.. Men, jeg kunne tenke meg å gi han noe spesielt.. men hva?? Noen som har noen gode idèer som vil slå an skikkelig? Han blir 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 siden han blir 30 burde du begynt planlegginen før!! kom deg ut og kikk i butikker.. du finner nok gave.. men lag gjerne til noe som gjør dagen litt mer spesiell enn en gave, da.. lag rebusløp som ender i romantisk middag, f.eks.. osv¨ og på søndager har du jo masse muligheter også, da.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bitten242002 Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Hva med å overraske ham med en bursdagsfest.Inviter alle vennene hans hjemme hos dere...Det blir han sikkert glad for:) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. november 2002 #4 Del Skrevet 29. november 2002 Det var litt av en overskrift...wow :o trodde noe var galt jeg! Og det var ikke lang tid du plana å bruke på forberedelser heller. Jeg forslår en skøytetur i Spikersuppa - Narvisen åpener i morgen. En leketur på isen bevarer i hvert fall barnet i en! Korken er sikkert også åpen - det er snø og snart jul - og glimrende utevær. Hva med å samle alle vennene deres til en av disse aktivitetene? Du betaler selvsagt trikkekort og kjelke- / skøyteleie til ham. Og det er deilig å avslutte dagen på Frognerseteren om dere drar i Korken - rømmegrøt eller annen deilig mat. Eller en sted med god mat i sentrum. Rødkinnet og glade. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslojente Skrevet 29. november 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 29. november 2002 Joda, middag og gave er ordnet.. Gaven blir forsinket (kommer fra utlandet), så derfor trengte jeg litt tips om å gjøre noe hyggelig for han i mellomtiden. Jeg fikk vite at gaven er forsinket i dag, derfor kommer dette opp som en krise! Men takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå