AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Jeg er en VG3-elev som nettopp fikk tilbake eksamenskarakterene, og de ødela alle planene mine for høsten. Jeg strøk i R2, selv om jeg fikk 4 i standpunkt. Jeg har allerede ordnet leilighet i byen der jeg vil studere, sammen med kjæresten min. Vi skulle flytte inn sammen i slutten av juli, men nå har jeg ikke lenger generell studiekompetanse (GSK). Jeg har klaget, men svaret kommer først neste uke og hva gjør jeg hvis det fortsatt blir stryk? Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke flytte hjem igjen. Jeg vil uansett dra til studentbyen og bli privatist der. Eller tror dere universitetet tar meg inn på et betinget opptak (noe jeg tviler på)? Anonymkode: 5421f...18f
Summeer Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Det var synd! Hvis du stryker på en eksamen vil du få mulighet til å gå opp til ny eksamen som elev ved første mulige anledning (vanligvis på høsten). Så jeg ville flyttet, tatt denne eksamenen og jobbet. Så kan du søke opptak til vårsemesteret på åpne fag (exphil feks) eller jobbe.
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er en VG3-elev som nettopp fikk tilbake eksamenskarakterene, og de ødela alle planene mine for høsten. Jeg strøk i R2, selv om jeg fikk 4 i standpunkt. Jeg har allerede ordnet leilighet i byen der jeg vil studere, sammen med kjæresten min. Vi skulle flytte inn sammen i slutten av juli, men nå har jeg ikke lenger generell studiekompetanse (GSK). Jeg har klaget, men svaret kommer først neste uke og hva gjør jeg hvis det fortsatt blir stryk? Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke flytte hjem igjen. Jeg vil uansett dra til studentbyen og bli privatist der. Eller tror dere universitetet tar meg inn på et betinget opptak (noe jeg tviler på)? Anonymkode: 5421f...18f Er bare å ta eksamen på nytt, ingen big deal. Anonymkode: 30633...553
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå