Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 nå har jeg nettopp sittet på toalettet i sikkert et kvarter for å få tømt meg! det bare rant ut!!! kjempemasse.... og jeg mistenker at det er denne blåbærjuicen fra mana. jeg har drukket ca 3/4 del av pakken (en liter). det burde da gå an å drikke såpass uten at den virker som et klyster vel?? da burde det stå på den at man bare kan ta ett glass om dagen! men den er jo så god.... jeg er helt sikker på at det er juicen for jeg drakk det for noen dager siden også. da ble jeg ganske gassete i magen men fikk ikke like løs mage som nå.... helt sant, det bare rant ut.....
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Juice er kjempesterkt for magen! Det er jo nesten ren fruktsyre... det er surt for tennene og surt for magen. Anbefaler virkelig ikke "pøsedrikking" på jus. 1-2 glass holder i massevis!!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 men det er jo så godt har vært på toalettet 3 ganger i kveld nå og siste gangen luktet det faktisk GJÆR! skummelt. hvorfor går juicen rett gjennom systemet mitt? kjenner det bobler i magen ennå. tør ikke prompe.
strilen Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Har samme problemet som deg. Men jeg reagerer også på appelsinjuice..... noe av det beste jeg vet . Så sitter jeg her da , og prøver etter beste evne å ikke fise når jeg er sammen med andre. Men det er ikke lett, for magen er full av gass nesten hele tiden. Så det er jo tydelig at det er noe som ikke er så bra.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Eplejuice og blåbærjuice fra Mana er sånn. Det resulterer i urolig mage og masse gasser som vil ut. Har opplevd det med andre juicer også, f.eks. den nye Hedmark med solbær og pære. Godt å drikke, men man bør ha huset for seg selv vis man drikker mye. Blir en lang natt med mye fising. Sånne sikkelige brak
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå