honey21 Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Jeg er bare 21 år, men begynner allerede å merke små linjer i ansiktet! Jeg har små, svake linjer rundt og under øynene, på pannen, på hver side av munnen og der kinnene begynner (som når man smiler). Ingen av veninnene mine har slike linjer og jeg begynner å lure på hvordan jeg kommer til å se ut når jeg er 30? Jeg må innrømme at jeg blir påvirket av reklamer der jenter har perfekt hud, dessverre Er det normalt å ha linjer i ansiktet når man er 21? Jeg har litt fet hud og har tidligere hatt mye acne, men det er borte nå. Vet ikke om det påvirker noe, jeg... Gruer meg også til at resten av kroppen begynner å "henge" og å bli rynkete over alt. Huff! Det er jo ingenting man kan gjøre med det heller. Måtte bare dele mine frustrasjoner her...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Jeg må innrømme at jeg blir påvirket av reklamer der jenter har perfekt hud, dessverre ← Slapp av. Alle reklamebilder og filmer er manipulerte. Trykk her, og så Portfolio og agree, og til slutt before/after
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 21 år å bekymrer deg for det allerede. Ja,ja. Er 40 å har ikke begynt å tenke på det en gang.
Gjest Embla s Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Åja huff, tenk om du blir gammel og rynkete... Alternativet er vel verre?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Jeg er bare 21 år, men begynner allerede å merke små linjer i ansiktet! Jeg har små, svake linjer rundt og under øynene, på pannen, på hver side av munnen og der kinnene begynner (som når man smiler). Ingen av veninnene mine har slike linjer og jeg begynner å lure på hvordan jeg kommer til å se ut når jeg er 30? Jeg må innrømme at jeg blir påvirket av reklamer der jenter har perfekt hud, dessverre Er det normalt å ha linjer i ansiktet når man er 21? Jeg har litt fet hud og har tidligere hatt mye acne, men det er borte nå. Vet ikke om det påvirker noe, jeg... Gruer meg også til at resten av kroppen begynner å "henge" og å bli rynkete over alt. Huff! Det er jo ingenting man kan gjøre med det heller. Måtte bare dele mine frustrasjoner her... ← Se på huden til din mor/bestemos, så ksn du se deg selv om noen år. jeg er 45 og har ikke mere enn deg, så eg har gode gener
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå