Gjest gjesta Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Ville bare tipse dere om at Oblivion er et veldig, veldig morsomt spill (PC, XBOX). Er helt hekta, spiller så mye at det nesten blir for mye Rir rundt med hesten min i store landskaper, plukker sopp og blomster og snakker med folk og løser oppgaver. Det er så mange detaljer og ting å gjøre at jeg til tider føler at jeg står og snurrer rundt uten å vite hvilken vei jeg skal gå Anbefales! Var innom på et annet forum og der så det ut til å nesten bare være gutter som spiller det. Mange jenter her som spiller oblivion?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Jeg spiller også Oblivion, skrev en tråd om det for en uke siden, men den forsvant på mystisk vis. Har vært hektet på Elder Scrolls-serien siden Daggerfall, men må si at Oblivion er det absolutt beste. Fin balanse mellom utforskning og quests, og god variasjon i questene. Det eneste er at jeg blir litt lei av å ødelegge oblivion-gates hele tiden. Ellers spiller jeg en nysgjerrig og litt naiv, men i bunn og grunn snill, wood elf scout som så langt har blitt med i alle guilds/faksjoner som hun har fått tilbud å være med i.
Gjest Hufsa Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Dette spillet må jeg lese mere om... *lete etter tråden om spillet*
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Her er link med anmeldsen fra gamer.no hvis du vil lese mer. Er en Nord jeg, liker å gå på oppdagelsesferd. Har prøvd å oppføre meg fint, så jeg er ikke med i thiefs guild eller dark brotherhood (eller hva den heter). Ikke enda i hvertfall Er med i 3 andre guilds da Ellers synes jeg alle questene er så spennende at jeg ikke har kommet meg til den første oblivion gate'en før i dag, så jeg har bare sett en så langt.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Er en Nord jeg, liker å gå på oppdagelsesferd. Har prøvd å oppføre meg fint, så jeg er ikke med i thiefs guild eller dark brotherhood (eller hva den heter). Ikke enda i hvertfall Er med i 3 andre guilds da ← Jeg er også snill, men en del hendige (?) uhell har gjort at Dark Brotherhood rekrutterte meg. Thiefs guild oppsøkte jeg selv fordi jeg var så nysgjerrig på The Gray Fox. Har også kommet et godt stykke på vei i hovedquesten, og syntes nesten det var litt synd. Det betyr jo at spillet snart er slutt
Gjest Hufsa Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Her er link med anmeldsen fra gamer.no hvis du vil lese mer. Takk skal du ha
Gjest Hufsa Skrevet 25. april 2006 #7 Skrevet 25. april 2006 Tocogo: Veldig bra omtale, faktisk så bra at jeg skal kjøpe meg dette spillet i morgen...Gleder meg allerede
Gjest Hufsa Skrevet 25. april 2006 #9 Skrevet 25. april 2006 Dette er et spill jeg kan bli hektet på Men det gjør ingenting
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #10 Skrevet 26. april 2006 Så gøy, håper du kommer til å like det Du har i hvertfalll maaaange timer med spilling foran deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå