Gå til innhold

Hengepupper


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har den siste tiden følt at brystene mine blir slappere og hengete... deprimerende...snufs.. noen som har noen råd om hvordan stramme de opp... om det finnes noen øvelser det går ann å ta??

Trenger sårt noen råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei er du godt voksen og fått barn?er du det så prøv å godta deg somdu er.Herregud man kan ikke se ut som en 18 åring hele livet.Synes at mange her inne virker hysteriske når det gjelder sin kropp.Tror ikke at noen blir lykkeligere om kroppen er perfekt.Etter at jeg fikk mitt 3 barn så ser min samboer at mine pupper er blitt slappere,men han bryr seg ikke om dt,amma i 9 mnd.Og jeg bruker push up så ser de så struttende ut at .icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Connie

Velkommen etter. Du må nok bare innse at du kanskje har kommet i den alderen der ikke alt peker oppover lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Det er faktisk ikke kun kvinner med barn som har slappe pupper. Det er arvelig også. Når man er 18 år og har hengepupper vil jeg ikke påstå at man skal godta det. Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en spesialvariant av armhevinger skal visstnok hjelpe:

Hold deg i armehevingsstilling, men skyt rumpa i været til du danner en ^ slik figur. Flytt all tyngden på armene, og ta armehevinger hvor du lener deg forover. Dette er tungt!!!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel lite man kan gjøre for å stramme opp puppene, men du kan gjøre noe for å hindre at de begynner å henge mere. Det er viktig å bruke gode bh'er slik at ikke huden tøyes mere enn nødvendig, spesielt når du trener. Vidre kan du smøre brystkassen og brystene med en god fuktighetskrem daglig, slik at huden blir mere smidig. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

selv om man ikke har barn og er bare 18, er det faktisk ikke så mye å gjøre med hengepupper. man kan jo gå så langt som kirurgi, men resultatet blir ikke alltid så pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armhevinger, som er nevnt før, eller generelt alle øvelser som går på styrking av brystmusklene, kan hjelpe litt på "løftet".12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

det er faktisk noen menn som foretrekker hengepupper (ikke at jeg skjønner det men).

noen kilo ekstra gjør også godt for puppene. ellers er vel kniven det neste.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...