AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Damen hans bor langt unna, så de lever i et avstandsforhold. Vi har vært bekjente i mange år, men plutselig er det oppstått noe mellom oss… en gnist. Klarer ikke styre dette. Det har ikke skjedd noe mellom oss, men det er slitsomt å tenke på han hele tiden😣 Anonymkode: 4074f...c78
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni 😅 vi vet hvordan det fungerer… du har jo latt det skje kjære deg 😌 men altså, det sies at alt er lov i krig og kjærlighet Anonymkode: f4d26...502 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😅 vi vet hvordan det fungerer… du har jo latt det skje kjære deg 😌 men altså, det sies at alt er lov i krig og kjærlighet Anonymkode: f4d26...502 Klarer virkelig ikke å styre det. Plutselig så vi hverandre inn i øynene… så klisje🥸 men ja… det er bare helt krise, og veldig slitsomt når jeg ikke får han ut av hodet, og situasjonen er så dum. Anonymkode: 4074f...c78
BeeKind Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Du kan kanskje ikke styre hva du føler, men du kan absolutt styre hva du gjør med det ❤️ Ta avstand fra han, prøv å distrahere deg selv når du tenker på han, unngå å være alene sammen. Si det høyt i en ikke-romantisk setting at «jeg har fått følelser for deg, og av respekt for forholdet ditt skal jeg holde litt avstand fremover» 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni Altså, - det er hands-off frem til han eventuelt får ordnet opp med kjæresten. Anonymkode: 4bac5...c41 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni BeeKind skrev (4 timer siden): Du kan kanskje ikke styre hva du føler, men du kan absolutt styre hva du gjør med det ❤️ Ta avstand fra han, prøv å distrahere deg selv når du tenker på han, unngå å være alene sammen. Si det høyt i en ikke-romantisk setting at «jeg har fått følelser for deg, og av respekt for forholdet ditt skal jeg holde litt avstand fremover» De er bare bekjente, ikke venner. Hvorfor skal hun si noe til han i det hele tatt? Fade ut relasjonen. Anonymkode: bd1e3...73c
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Hold deg unna til han er ledig.Gå videre. Anonymkode: 30592...399 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Damen hans bor langt unna, så de lever i et avstandsforhold. Vi har vært bekjente i mange år, men plutselig er det oppstått noe mellom oss… en gnist. Klarer ikke styre dette. Det har ikke skjedd noe mellom oss, men det er slitsomt å tenke på han hele tiden😣 Anonymkode: 4074f...c78 Følelser kan ikke styres, men du kan kontrollere hva du gjør med følelsene dine. Det du må gjøre er å sørge for at du ikke roter det til med å innlede et romantisk forhold til denne mannen. Blir det vanskelig, må du bare unngå situasjoner hvor det lett kan "gå galt" og holde avstand. Så lenge han er i et forhold med andre, skal du ligge unna, akkurat slik du bør kunne forvente at andre kvinner ligger unna din mann når du er i et forhold. Anonymkode: 331c8...535 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): 😅 vi vet hvordan det fungerer… du har jo latt det skje kjære deg 😌 men altså, det sies at alt er lov i krig og kjærlighet Anonymkode: f4d26...502 Det der er bullshit utsagn for å forsvare at man er svak og uten verdier. Det er ikke lov med alt i krig, det finnes noe som kalles krigsforbrytelser, det er ting man ikke gjør selv i krig. Tving deg selv til å tenke på noe annet, følelser er ikke det du skal basere livet ditt på. Tving deg selv fremover og tenk at du ble litt forelska jaja det går over. Anonymkode: ca207...988
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå