AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Damen hans bor langt unna, så de lever i et avstandsforhold. Vi har vært bekjente i mange år, men plutselig er det oppstått noe mellom oss… en gnist. Klarer ikke styre dette. Det har ikke skjedd noe mellom oss, men det er slitsomt å tenke på han hele tiden😣 Anonymkode: 4074f...c78
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden 😅 vi vet hvordan det fungerer… du har jo latt det skje kjære deg 😌 men altså, det sies at alt er lov i krig og kjærlighet Anonymkode: f4d26...502 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😅 vi vet hvordan det fungerer… du har jo latt det skje kjære deg 😌 men altså, det sies at alt er lov i krig og kjærlighet Anonymkode: f4d26...502 Klarer virkelig ikke å styre det. Plutselig så vi hverandre inn i øynene… så klisje🥸 men ja… det er bare helt krise, og veldig slitsomt når jeg ikke får han ut av hodet, og situasjonen er så dum. Anonymkode: 4074f...c78
BeeKind Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Du kan kanskje ikke styre hva du føler, men du kan absolutt styre hva du gjør med det ❤️ Ta avstand fra han, prøv å distrahere deg selv når du tenker på han, unngå å være alene sammen. Si det høyt i en ikke-romantisk setting at «jeg har fått følelser for deg, og av respekt for forholdet ditt skal jeg holde litt avstand fremover» 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå