Gå til innhold

Er forelsket i en med dame

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Damen hans bor langt unna, så de lever i et avstandsforhold. Vi har vært bekjente i mange år, men plutselig er det oppstått noe mellom oss… en gnist. Klarer ikke styre dette. Det har ikke skjedd noe mellom oss, men det er slitsomt å tenke på han hele tiden😣

Anonymkode: 4074f...c78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😅 vi vet hvordan det fungerer… du har jo latt det skje kjære deg 😌 men altså, det sies at alt er lov i krig og kjærlighet

Anonymkode: f4d26...502

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😅 vi vet hvordan det fungerer… du har jo latt det skje kjære deg 😌 men altså, det sies at alt er lov i krig og kjærlighet

Anonymkode: f4d26...502

Klarer virkelig ikke å styre det. Plutselig så vi hverandre inn i øynene… så klisje🥸 men ja… det er bare helt krise, og veldig slitsomt når jeg ikke får han ut av hodet, og situasjonen er så dum.

Anonymkode: 4074f...c78

Skrevet

Du kan kanskje ikke styre hva du føler, men du kan absolutt styre hva du gjør med det ❤️ Ta avstand fra han, prøv å distrahere deg selv når du tenker på han, unngå å være alene sammen. Si det høyt i en ikke-romantisk setting at «jeg har fått følelser for deg, og av respekt for forholdet ditt skal jeg holde litt avstand fremover»

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...