Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er invitert på middag hos en vennepar. Hva pleier dere å ta med til dem som verter? 

blomster? Noe å spise? 

Anonymkode: 61891...5c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alltid vin hvis det ikke er en åpenbar grunn til å ikke gi alkohol. 

Anonymkode: f2fde...785

Skrevet

I den senere tid har jeg f eks tatt med en god olivenolje, litt godt krydder, gode oliven eller et stykke med god ost. Selvfølgelig IKKE alt på samme kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Vin - spør om byttelapp. 

Anonymkode: 52295...7af

Skrevet

Blomster er alltid hyggelig!

Ville ikke gitt vin, folk har mer alkoholproblemer enn man vet om og det er tabu å snakke om.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg veksler mellom å ta med en blomsterbukett, en eske god sjokolade, et eller annet som jeg vet de trenger eller ønsker seg.

Anonymkode: 63f1b...41d

AnonymBruker
Skrevet
Belima skrev (14 minutter siden):

I den senere tid har jeg f eks tatt med en god olivenolje, litt godt krydder, gode oliven eller et stykke med god ost. Selvfølgelig IKKE alt på samme kveld.

Jeg tror ikke du trenger å presisere at du gir bort gode ting. Tror ikke det er då vanlig å gi bort vond mat til verten.

Anonymkode: b3caa...857

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke du trenger å presisere at du gir bort gode ting. Tror ikke det er då vanlig å gi bort vond mat til verten.

Anonymkode: b3caa...857

Vil anta at det menes en ekstra dyr olivenolje, ekstra fint krydder osv., og ikke bare noe rimelig fra ordinær butikkhylle.

Skrevet

Vert-/vertinnegave er svært hyggelig, og jeg gir litt etter kjennskap og anledning. Vin og blomster om jeg ikke kommer på noe bedre, men har også gitt alt fra gode oster til litt kostbare julekuler. Har aldri mottatt annet enn blomster og vin, men er fint det. 😊

AnonymBruker
Skrevet

En helgebukett fra Meny til 150-200, en alkoholfri cider og en flaske vin.

Anonymkode: 2b113...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...