Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om klesmerket RAUS? 
Noen som har erfaring med det, og er fornøyd med kvalitet og passform? 

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å google, og skjønner ikke bæra av nettsiden deres. Selges merket kun i butikk? 

Anonymkode: d4787...0fa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjole og et skjørt derfra, kjøpt på Vakre Vene. Skjørtet har veldig fin fasong og jeg får mye skryt for det! Kjolen er litt knapp over brystet så jeg føler ikke den er så komfortabel, men stoffet og kvaliteten er bra!

Anonymkode: f90c4...09f

AnonymBruker
Skrevet

Har en topp, kjøpt på en butikk på Sandvika Storsenter (husker ikke hvilken, mulig det var en av de frittstående)
 

ELSKER den. Pent sydd, god kvalitet på plagget. Kan godt kjøpe flere plagg fra Raus.

Anonymkode: a8260...3fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Prøvde å google, og skjønner ikke bæra av nettsiden deres. Selges merket kun i butikk? 

Anonymkode: d4787...0fa

De har ikke egen nettbutikk, nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Prøvde å google, og skjønner ikke bæra av nettsiden deres. Selges merket kun i butikk? 

Anonymkode: d4787...0fa

 

Grønnsaksvaffel skrev (16 minutter siden):

De har ikke egen nettbutikk, nei.

RAUS er et merke som er skapt av butikken Vakre Vene i Harstad, de selger det i nettbutikken sin:

https://www.vakrevene.no/categories/raus

Anonymkode: 6b33c...d4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

RAUS er et merke som er skapt av butikken Vakre Vene i Harstad, de selger det i nettbutikken sin:

https://www.vakrevene.no/categories/raus

Anonymkode: 6b33c...d4a

Jeg ser ikke noe i lenken din eller på den offisielle hjemmesiden om at merket er skapt av Vakre Vene.

https://rausofficial.com/

AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (Akkurat nå):

Takk 😊

YW🙂

Anonymkode: 6b33c...d4a

Skrevet

Private label fra et selskap i Danmark og produseres i Asia. Lille Vinkel sko har gjort noe liknende med eget merke. Synes ofte det ser litt ut som kopi av merkevarer, for å være ærlig.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...