Anonym3210 Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Til dere som har hatt keisersnitt (evt andre arr): Har dere prøvd silikonplaster? Hvilken effekt hadde det evt? Når startet dere å bruke det? Og tas det direkte på arret?
AnonymBruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni Jepp, brukte silikonteip, rett på arret, fra start, brukte det i mange mnd. Ble veldig bra da, nesten usynlig arr. Anonymkode: f4271...cbe
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jepp, brukte silikonteip, rett på arret, fra start, brukte det i mange mnd. Ble veldig bra da, nesten usynlig arr. Anonymkode: f4271...cbe Og jeg brukte ikke det, brukte så vidt strips en liten periode, og har nesten usynlig arr uten heng. Anonymkode: d4b7d...35e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og jeg brukte ikke det, brukte så vidt strips en liten periode, og har nesten usynlig arr uten heng. Anonymkode: d4b7d...35e Men synes du ikke det var vondt å ikke ha noe på? Keisersnitt for 3 uker siden her og prøvde meg uten bandasje på et døgn nå, men det oppleves jo veldig mye sårere. Anonymkode: b9f71...087
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå