AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Hvor fort gikk salget? Trenger noen trøstende ord, hadde første visning denne uken og 0 bud. Har det ikke travelt, men det å bo i ferdigpreppa hjem stresser meg litt. Får ikke helt til å slappa av før vi har fått solgt. Anonymkode: 7a5eb...dcb
AnonymBruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor fort gikk salget? Trenger noen trøstende ord, hadde første visning denne uken og 0 bud. Har det ikke travelt, men det å bo i ferdigpreppa hjem stresser meg litt. Får ikke helt til å slappa av før vi har fått solgt. Anonymkode: 7a5eb...dcb Jeg var ganske motløs jeg også, men 4 visninger gikk det. På den siste så satte vi ned prisen litt. Nå solgte jeg en leilighet da, og tror kanskje det er lettere å selge en leilighet enn et hus. Og området er attraktivt. Jeg hadde to visninger hvor det ikke meldte seg noen faktisk. Jeg var ganske sliten av å preppe leiligheten før jeg dro på jobb de dagene ja, og underveis så tenkte jeg egentlig at jeg hadde lyst til å gi blaffen i å kjøpe nye blomster etc, men nå løsnet det til slutt da Det er tregt marked nå da. Håper dere får solgt; man er så i limbo fram til da! Anonymkode: 5852a...2f9
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni Fikk solgt på andre visning. Var samme som var på første visning, men de tenkte litt tid på å tenke og å se på andre hus. Endte med at det ble budrunde mellom de og et annet par, og vi fikk 100 k over prisantydning. Veldig greit for oss at de ventet et par uker. Anonymkode: 88b95...625
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Solgte dagen etter visning, så boligen lå ute på markedet i 8 dager. Dette er i Tromsø-området hvor det er et ganske hett boligmarkedet. Skal sies det er snakk om en leilighet av god standard, størrelse og i en hyggelig prisklasse. Litt ugunstig beliggenhet mtp. kollektivtransport som trekker prisen betydelig ned til tross for at vi likevel er nært byen. Anonymkode: d1395...80d
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni Solgte i januar, 260 000 kr over prisantydning etter første visning. Ikke at det hjelper men. Anonymkode: 4a2af...22d
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni Solgte dagen etter visning. 500 000 over prisantydning. Anonymkode: aa1ab...f60
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Ligget ute i 8 mnder, tror ikke jeg får solgt, kan ikke gå ned mer i pris for da taper jeg så mye at jeg ikke får nytt lån. Anonymkode: d451d...f46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå