Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av ulik agenda, men én ting som går igjen; oppdiktede historier om fæle kvinner. God fantasi, tydelige beskrivelser over den forferdelige, pakket inn i en historie. For å provosere reaksjoner i det ulogiske. Det er synd at Kvinneguiden skal være en container for kvinnehatende menn. Det kan neppe være intensjonen. 

Neida, sikker kan jeg ikke være, men jeg mistenker. Og det må være lov å vise en oppsamling av slike anonyme trådstartere. Skulle tro at adm på KG også vil ha bukt med det problemet..

Anonymkode: b04f4...352

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har opplevd å få sletten en tråd som moderator, mente var en trolletråd, noe det på ingen måte var.

Men jeg har og sett åpenbare trolletråder få stå i fred.

Endret av Beneath the Moon
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Synes det morsomste er når kjente kg-brukere lager trolletråd/provoserende tråd som anonym, og så glemmer de å krysse av som anonym på et tidspunkt! Ser flere av de som har driti seg ut på det, aldri har vært pålogget med den brukeren siden 🤭 

Lager seg sikkert ny bruker da..

Anonymkode: b3239...213

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo. Nå er det på tide. Det er så lett å terge damer at det er gøy!

Damene, som er så dramatiske av seg, bitter alltid på 😂🥳

Hadet! Ts 

Anonymkode: 2e2b6...26c

Dette trollet innrømmet til slutt av bare ønsket å provosere. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kg er et av få forum der trolling enda funker. Kan få 5 sider underholdning ganske enkelt. 

Anonymkode: 758a7...0b1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt morsomt, men også dumt at tråder blir stemplet som trolletråd fordi den som kommenterer ikke ser for seg at slike situasjoner er mulig.

Jeg har selv lagt ut en del scenarioer som er 100% ekte, men som allikevel får disse kommentarene og reaksjonene.

Og.. hva så om scenarioet skulle være oppdiktet. Det gjør det ikke til trolling, men kan faktisk være en start på en veldig spennende og potensielt viktig diskusjon.

Anonymkode: 803a3...8bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Av ulik agenda, men én ting som går igjen; oppdiktede historier om fæle kvinner. God fantasi, tydelige beskrivelser over den forferdelige, pakket inn i en historie. For å provosere reaksjoner i det ulogiske. Det er synd at Kvinneguiden skal være en container for kvinnehatende menn. Det kan neppe være intensjonen. 

Neida, sikker kan jeg ikke være, men jeg mistenker. Og det må være lov å vise en oppsamling av slike anonyme trådstartere. Skulle tro at adm på KG også vil ha bukt med det problemet..

Dette er en trolletråd! Det finnes ikke kvinnehatende menn på kvinneguiden, bare kvinner som ikke tåler tilbakemeldinger fra menn 🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det er litt morsomt, men også dumt at tråder blir stemplet som trolletråd fordi den som kommenterer ikke ser for seg at slike situasjoner er mulig.

Jeg har selv lagt ut en del scenarioer som er 100% ekte, men som allikevel får disse kommentarene og reaksjonene.

Og.. hva så om scenarioet skulle være oppdiktet. Det gjør det ikke til trolling, men kan faktisk være en start på en veldig spennende og potensielt viktig diskusjon.

Hvis du legger ut scenarioer som er 100% ekte så er det jo ingen trolletråd. Men hvis det er ekte kun i fantasien din, så er det ikke ekte. 

Jo hvis scenarioet er oppdiktet med en helt tydelig agenda, så er det trolling. 

F.eks denne tråden. Det var helt tydelig trolletråd. Den er slettet nå fordi det ble for opplagt, men fikk jo selvfølgelig mange reaksjoner av folk som trodde det var reelt. Agendaen i den tråden var å fortelle hvor galt det kan gå hvis kvinner er seksuelt frigjorte i ungdomstiden. Ts hadde tabbet seg ut ved å skrive et overgrep fremfor en villet handling, som han forsøkte. 

image.thumb.png.c93c62f44acb0aa9829cfcc6e0b7cb8f.png

Anonymkode: 4aded...634

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette er en trolletråd! Det finnes ikke kvinnehatende menn på kvinneguiden, bare kvinner som ikke tåler tilbakemeldinger fra menn 🤭

Hehe ;) 

Anonymkode: 4aded...634

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enslige bitre menn (også kjent som incels) troller KG konstant. Er nok endel psykisk syke damer også (jeg mener såklart att disse mennene også er psykisk syke).

Men blir mange interessante og underholdende debatter av det, da.

Anonymkode: 495de...106

Skrevet

Er like mine av mannhatende kvinner her. Det får man ikke gjort så mye med.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange interessante tråder som blir slettet for trolleinnlegg bare fordi hendelsesforløpet er litt uvanlig. 

Så lenge to-tre stk roper troll i en tråd så blir den slettet. Så moderatorene er absolutt på tærne og aktive. 

Anonymkode: ec710...d8e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble en bra tråd da ;)

Dette trollet innrømmet til slutt av bare ønsket å provosere. 

Hehe ;)

Kg er et av få forum der trolling enda funker. Kan få 5 sider underholdning ganske enkelt. 

Anonymkode: 758a7...0b1

Ja, fordi det er så mange damer 45+ her, mange som er hjemme om dagen. De går alltid så på, elsker jo drama. Jeg elsker dette!

Åja, jeg har laget mange populære tråder ;)

Anonymkode: 10485...017

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er urovekkende mange som hevder at ting er trolling bare fordi det er uvanlige historier eller mange skrivefeil. Mange her inne lufter ut sine frustrasjoner og er desperate etter hjelp for sine ting, og det er viktig at det ikke avfeies bare fordi dere ikke liker det eller tror på dem.

Anonymkode: 9e1a9...53b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er urovekkende mange som hevder at ting er trolling bare fordi det er uvanlige historier eller mange skrivefeil. Mange her inne lufter ut sine frustrasjoner og er desperate etter hjelp for sine ting, og det er viktig at det ikke avfeies bare fordi dere ikke liker det eller tror på dem.

Det er mange som lager disse oppdiktede trådene fordi de vet hvordan det utvikler seg. Ta alle uføre-trådene f.eks. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ble en bra tråd da ;)

Hehe ;)

Ja, fordi det er så mange damer 45+ her, mange som er hjemme om dagen. De går alltid så på, elsker jo drama. Jeg elsker dette!

Hvordan si du er dame 45+ uten å si at du er dame 45+ 😂

Anonymkode: 495de...106

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på agendaen for den falske historien. At noen dikter for å reelt undre seg over en situasjon feks, vil jo være noe helt annet enn de trådene som er ment kun for provokasjon eller en diktet historie for en illustrasjon for et egen forkvaklet holdning. 

Trådene jeg tenker på her er de opplagte bitre menn, som dikter en ulogisk historie for å fortelle hvor forferdelige kvinner er. F.eks den med «perfekt mann, der kvinnen ønsket å forlate kun fordi hun ønsket å ødelegge familien». Fordi «sånn er kvinner.. de forlater mannen helt uten grunn, kun fordi de er slemme». Det var budskapet ts forsøkte å si. 

Og når han da får logiske svar, som sier at det måtte nok være grunner til at hun gikk, ikke bare «fordi», så tror TS at han har provosert kvinner. Det er der feilen ligger. En slik ts er så bitter i seg selv at han tror andre er like bitre. Og han tror anta at svar, også de som uttrykker sympati til han som ble forlatt, er et uttrykk for provokasjon.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ble en bra tråd da ;)

Hehe ;)

Hvorfor ikke bare heller lage en tråd hvor du/ts skriver: «jeg tror at kvinner forlater perfekte menn kun fordi de har lyst til å ødelegge familien».

Ville det blitt for ærlig og sårbart? 
Der ville det sikkert kommet ærlige svar der kvinner sier at det kjenner de ikke igjen seg selv på det. Og at det var store grunner til at de selv tok det vanskelige valget og gikk. 

I slike tråder viser jo bare TS at det er han som er hjemme, er +45, er bitter og elsker drama. 

• Nyttig 2
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg trenger virkelig råd, for jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med situasjonen jeg har satt meg i.

Jeg og mannen min har vært sammen i mange år, og den siste tiden har forholdet vårt blitt utrolig kjedelig. Vi har nesten ikke sex lenger. Det er sikkert en måned siden sist, og jeg føler egentlig at det bare er jeg som prøver. Han sier ikke lenger at jeg er fin. Han tar ikke på meg, kjærtegner meg eller viser egentlig noe særlig interesse. Jeg har prøvd å ta initiativ flere ganger, men da er han som regel trøtt eller har ikke lyst. Jeg har prøvd å si fra om at jeg savner nærhet og at jeg føler meg lite verdsatt, men det har liksom ikke ført til noe.

Så var jeg ute med noen venninner i helgen. Og der møtte jeg en mann. Han var så utrolig flørtende med meg. Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg følte meg faktisk sett. Øynene hans, de glinste mot meg, og jeg skjønte at han syntes jeg var fin. Jeg følte meg faktisk fin, sett. Og det har jeg ikke gjort på så lenge. Vi fant tonen med en gang. Vi koste oss og pratet, og det føltes nesten som om jeg hadde kjent ham i tusen år.

Og så var det slik at vi skulle skilles. Jeg hadde egentlig ikke planer om å bli med ham hjem, men jeg hadde nok drukket litt for mye. Så det endte med at jeg for hjem med ham.

Og da vi skulle ha samleie, så sa han ikke noe til meg, så jeg var ikke forberedt på det. Men jeg kjente ingenting. Jeg kunne ikke kjenne at han var inne i meg en gang. Og det var så overraskende at jeg ikke helt visste hva jeg skulle gjøre. Jeg turte ikke å si noe til ham om at jeg ikke kjente ham.

Jeg kunne ikke helt forstå det heller, for da vi begynte, så lå vi liksom under dyna, begge to. Han kledde av seg bokseren under dyna, mens de andre klærne kledde vi på en måte av oss mens vi kysset og klinte og gikk mot sengen. Men bokseren tok han av seg under dyna. Og jeg la ikke så mye merke til det der og da.

Men etterpå, når jeg på en måte skulle løfte på dyna fordi jeg skulle på do, så la jeg merke til noe. Jeg så ikke penisen hans. Jeg så bare hår. Det var som om det kunne like gjerne vært et kvinnekjønn. Og da begynte jeg å tenke at han må jo ha hatt en mikropenis. Og jeg vet ikke hva som skjedde med meg.

Jeg har hatt sånn bonanger, og jeg har så dårlig samvittighet. Jeg skjønner jo at jeg kanskje skulle ha gjort andre ting med mannen min. Kanskje vi skulle ha gått til parterapi eller noe. Jeg har kjempe, kjempe dårlig samvittighet, og nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Skal jeg fortelle dette? Skal jeg ikke?

Praktisk talt har jeg jo ikke vært utro, siden den mannen jeg var med må ha hatt en mikropenis som ikke engang var inne i meg?

Hilsen veldig fortvilet kvinne. Kan noen være så snill å hjelpe meg å tenke?

Anonymkode: 23500...ff7

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det verste av alt er denne sluheten hos kvinner. Hadde det vært en mann som var utro, skulle ligge med ei dame, men ikke fikk den til å stå og derfor ikke gjennomførte samleie, skulle han da sitte og mene at han ikke hadde vært utro? Typisk kvinnfolk. Utspekulerte og skal alltid vri alt til sin egen fordel.

Hva faen har det med saken å gjøre at han kanskje hadde mikropenis? Kanskje han hadde det, kanskje han ikke hadde det. Kanskje det er du som ikke klarer å kjenne noe som helst. Kanskje det er derfor mannen din ikke vil ha sex med deg. 😂

Anonymkode: 23500...ff7

Her har trollet diktet opp en stygg historie om en kvinne. En "Typisk kvinnfolk" liksom. Men så har han rotet det til med kontoene og anonymkodene sine 😅

Makan til troll. 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...