AnonymBruker Skrevet i går, 09:29 #1 Skrevet i går, 09:29 Har den siste tiden merket at jeg har mistet all motivasjon for jobb. Det går ikke på at jeg ikke har noe å gjøre av arbeidsoppgaver, for det er det mer enn nok av. Jeg har i utgangspunktet en jobb som passer med mine interesser, men blir så jævlig lei uansett hva jeg gjør. Bare sitter på kontoret og vil dra hjem. Jeg er lei rutiner, jeg er lei av at hver dag går i det samme og det føles som om sjelen min dør sakte men sikkert. Og det allerede som 29-åring. Skuffet over hvordan voksenlivet ble og er. Vil helst bare reise langt vekk og ta flere måneder fri. Samtidig føler jeg at det er høl i hodet og si opp en jobb i et så dårlig arbeidsmarked. Men noe må jo ofres for å få en endring. Flere som kjenner på det samme? Anonymkode: fcb02...717
AnonymBruker Skrevet i går, 11:13 #2 Skrevet i går, 11:13 Ja, men jeg er blitt syk. Det er kanskje ikke sammenlignbart, men for meg kom det en stund etter covid og er i utredning. Det har ikke vert det samme siden, hjernen fungerer ikke som den skal og sliter med å få motivasjon. Både arbeidsliv og privatliv. Anonymkode: 206a5...2ca
AnonymBruker Skrevet i går, 11:15 #3 Skrevet i går, 11:15 Kan det være du bare er lei før sommerferien? Ikke uvanlig det. Så føler man seg bedre enn noen uker med ferie. Men hvis du føler du trenger en større endring så kan du jo vurdere ting som f.eks jobbe offshore. Da får du mer fri. Anonymkode: c8cc5...6db 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Et enkelt og billig mål du kan ha i hverdagen er å gå en tur hver ettermiddag, men til et nytt sted hver gang! Har du bil? Kjør til et nytt utgangspunkt. Eller ta bussen til et nytt sted. Bryt rutinen. Anonymkode: 9601a...22d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå