AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Vet at det ikke er noen rask løsning her, men er det noen som har noen vidunderkremer eller liknende som de vil dele? Er desperat! Anonymkode: c9f4e...99d
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Hvis huden er fortykket med sprekker har jeg hatt fabelaktig effekt av dermovat, med Salisylvaselin NAF salve 5% opp deretter plast over i minimum timer allerhelst hel natt. dermovat gjør at det gror fint, salisylvaselin mykgjør huden og den fortykkede huden forsvinner. Deretter vedlikeholder jeg med diverse eksem kremer fra locobase. Kaster man på litt mindre stress og litt mere sommervær så er det veldig bra kombo. Anonymkode: fb0f5...62d 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Vet ikke hvor plaget du er, men dersom psoriasisen er alvorlig kan du kanskje snakke med legen din om mulighetene for å få biologisk medisin. Jeg er ille plaget, men i 5-6 år nå har jeg vært helt fri for psoriasis. Kan vel nesten si at jeg har fått et helt nytt liv etter at jeg fikk den medisinen. Anonymkode: f815b...cb5
miss summers Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden (endret) Daivobet og dermovat ved utbrudd. Canoderm på resept som forebyggende (har atopisk eksem også). Jeg er også veldig nøye på kosthold, hvilke materialer jeg bruker i klær og hva jeg bruker av kosmetikk, deodoranter, vaskemidler osv. Har ikke hatt utbrudd på veldig mange år nå. Endret 10 timer siden av miss summers
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Til psoriasis i hodebunn: jeg ble utrolig mye bedre av å slutte med hårsåpe. Vasker bare grundig med vann. Bruker en sånn hodebunnsskrubb til å skrubbe hodebunnen grundig og fordele naturlig fett fra hodebunnen og nedover håret. Anonymkode: 7ac70...201
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Har brukt Dermovat en stund, men legen sa stopp, så er på Ovixan nå. Det fungerer rimelig greit, men må være "på" hele tiden. Noe som har fungert for meg, er å smøre på krem, og så surre inn stedet i plastfolie. La det være på en stund, gjerne over døgnet. Får kremen til å virke mye fortere. Anonymkode: 33e0d...155
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Det er ikke sikkert dette fungerer for deg, men for meg fungerer det i hvert fall: - Kan kun bruke Daxxin sjampo. Vasker håret maks annen hver dag. - Dusjer annen hver dag. Bruker kun mild såpe uten parfyme. - Kan ikke bruke parfymert vaske- og skyllemiddel - Alkohol gir stor forverring, merker det allerede dagen etter - Funktighetskrem fra Elizabeth Arden, type 8hour - Bruker kortisonpreparater ved behov - Stress og sykdom gir stor forverring - I perioder hvor jeg ikke trener jevnlig merker jeg forverring Anonymkode: 8f602...ef0
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden En tur til Granca et par uker, kanskje? Det arrangeres jo terapireiser for folk med psoriasis, så noe må det jo være godt for. Anonymkode: 93e60...787
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå