AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som har mottatt enda? Anonymkode: ede5d...569 Spør fordi jeg er litt usikker på om jeg får enda, da jeg mottok dagpenger 8 uker og tre dager i fjor. Anonymkode: ede5d...569
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni Trodde feriepenger fra nav kom i mai, gjorde det på mannen Anonymkode: 4d775...f62
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni Mener du feriepenger? Jeg fikk fra nav i mai. Feriepenger av sykepenger. Anonymkode: 409b2...501
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mener du feriepenger? Jeg fikk fra nav i mai. Feriepenger av sykepenger. Anonymkode: 409b2...501 Ferietillegget fra dagpenger skal visst komme i juni 😊 men litt usikker på om jeg får enda, derfor lurer jeg på om noen har fått... Anonymkode: ede5d...569
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Spør fordi jeg er litt usikker på om jeg får enda, da jeg mottok dagpenger 8 uker og tre dager i fjor. Anonymkode: ede5d...569 Tipper det kommer i neste uke. Så fremt de du opplyser er riktig så skal du få siden du har mottatt mer enn 8 uker i fjor. Erfaring fra tidligere år da jeg mottok dagpenger og fikk feriepenger så kom vedtaket i slutten av juni og pengene kort tid etter. Det er ikke sånn at man mottar info mange uker før det blir utbetalt. Så man må bare smøre seg med tålmodighet. Anonymkode: 38536...0df 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Noen som har fått feriepenger fra dagpenger enda? Anonymkode: ede5d...569
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Nav har begynt å sende ut ferietillegg, men ikke alle har fått enda. Hovedregelen er at de utbetales i juni. Dersom du har fått utbetaling minst 8 uker og en dag, få du ferietillegg. Anonymkode: cc55b...8c8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå