AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Er det vanlig og få kreft av denne medisinen? Som somac, losec osv? Anonymkode: 6a86e...350
Anonym21345 Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det vanlig og få kreft av denne medisinen? Som somac, losec osv? Anonymkode: 6a86e...350 ??
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Der er vel en ørliten økning i kreftfaren, men det ikke sånn at man PLEIER å få kreft av dem, da hadde de jo ikke blitt brukt. Jeg har brukt sånn medisin i nesten 10 år. Anonymkode: 0ea0f...3e0 2
Anonym21345 Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Der er vel en ørliten økning i kreftfaren, men det ikke sånn at man PLEIER å få kreft av dem, da hadde de jo ikke blitt brukt. Jeg har brukt sånn medisin i nesten 10 år. Anonymkode: 0ea0f...3e0 Okei, litt betryggende. Jeg er på 4.året, men er så redd for kreft og sånn. Men uten den så er det jo gulp hver dag😂
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg stoppet etter 15 år og prøver nå naturmedisin istedenfor som ikke virker like godt, men faren for kreft er der når man tar store doser over mange år som jeg har gjort Anonymkode: 15f6a...ec8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg stoppet etter 15 år og prøver nå naturmedisin istedenfor som ikke virker like godt, men faren for kreft er der når man tar store doser over mange år som jeg har gjort Anonymkode: 15f6a...ec8 Hvor store disse tar du? Jeg tar 20 mg pantoprazol Anonymkode: 0ea0f...3e0
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Medisiner har aalltid en bivirkning. Det er også en risiko for å få spiserørskregt/magekreft ved å ikke ta de. Så du må veie den ene risikoen opp mot den andre. Tenker at det er en samtale du må ta med din lege og ikke KG 😅 Anonymkode: c9a6f...9df 3
Anonym21345 Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Medisiner har aalltid en bivirkning. Det er også en risiko for å få spiserørskregt/magekreft ved å ikke ta de. Så du må veie den ene risikoen opp mot den andre. Tenker at det er en samtale du må ta med din lege og ikke KG 😅 Anonymkode: c9a6f...9df Tok den med min lege🤭hun sa det samme, mulighet for kreft med eller uten, så livet er jo fantastisk
Anonym21345 Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvor store disse tar du? Jeg tar 20 mg pantoprazol Anonymkode: 0ea0f...3e0 Jeg tar også 20mg, bare med somac
Anonym21345 Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg stoppet etter 15 år og prøver nå naturmedisin istedenfor som ikke virker like godt, men faren for kreft er der når man tar store doser over mange år som jeg har gjort Anonymkode: 15f6a...ec8 Hva tar du? Funker det?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Det er jo ikke bedre å få syre opp i spiserøret og skader eller mulig kreft pga. det heller. Legen har vurdert risikoen for deg og landa på at det lønner seg å ta den. ❤️ Det er greit å huske på. Anonymkode: 68b26...7b0
Anonym21345 Skrevet 42 minutter siden #12 Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er jo ikke bedre å få syre opp i spiserøret og skader eller mulig kreft pga. det heller. Legen har vurdert risikoen for deg og landa på at det lønner seg å ta den. ❤️ Det er greit å huske på. Anonymkode: 68b26...7b0 Åå tusentakk🥰 det hjelper litt og høre det, spesielt når jeg får helt angst av og tenke på kreft ogsånn.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå