AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Noen som har gått i flere år på somac/protonpumpehemmere? Har dere tenkt og gå livet ut på det? Jeg sliter sånn med gulp,reflukstilstander uten den. Men redd for kreft i senere tid av den:/ Anonymkode: bc1fa...ad5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg har gått på det i snart 25 år pga spiserørsbrok som ikke kan opereres pga beliggenhet. Og her så sa legen rett ut at var bedre jeg gikk fast på disse en å få ødelagt spiserør pga syre hele tiden Anonymkode: 9c43a...5f6 1
Kålrota Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har gått på det i snart 25 år pga spiserørsbrok som ikke kan opereres pga beliggenhet. Og her så sa legen rett ut at var bedre jeg gikk fast på disse en å få ødelagt spiserør pga syre hele tiden Anonymkode: 9c43a...5f6 Samme her. Risikoen for kreft er vel rett og slett marginal.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Har gått på dette i snart 20 år selv og som en bruker over her erfarer fra de profesjonelle, det er bedre med Somac enn alternativet.. Anonymkode: 3769f...35a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå