AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Kvinne her. Skal begynne å trene med kettlebell. Er helt nybegynner. Hvor lang tid må man regne med fra er veldig lavt antall kg til man kan avansere til det neste antallet med kg på kettlebellen? Hvilke type øvelser og hvor mange/ofte bør man trene? Har full jobb. Lite tid i hverdagen. Anonymkode: c2252...455
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni Spørs ekstremt på hvilke øvelser du gjør det, noen øvelser kan du øke vekten på hver uke i lang tid mens andre øvelser kan det raskt ta et år eller to før du klarer å øke vekten en eneste gang. Anonymkode: 238fc...63c
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Vet ikke om det stemmer, men når jeg begynte å trene i høst fikk jeg beskjed om å velge vekt som jeg kunne ta 10-12 repetisjoner med x3 til jeg ble trygg på øvelsen. For deretter å øke vekten slik at jeg bare klarte 6-8 repetisjoner for det er da musklene ble presset. Når jeg da klarer 10-12 repetisjoner igjen uten problem er det et tegn på å øke vekten videre Noen øvelser går det fort på, andre har jeg så vidt hatt fremgang på etter 6 mnd men forstått at det er helt normalt 😊 Anonymkode: 6d433...d56 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå