Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

er det trygt å opprette paypal ? Hvordan oppretter man paypal ? Er det trygt å drive med online handel med PayPal? 

Anonymkode: 4f06d...c0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være trygt? Det er en av verdens største betalingsformidlere, jeg har brukt de i over 10 år. Du må selvsagt sikre kontoen din med sterkt passord og 2fa, som en hvilken som helst annen konto.

Anonymkode: 2f582...b13

• Liker 7
Skrevet

Helt trygt det, du går bare inn på paypal og trykke på "opprett konto" eller noe slik

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye tryggere enn å betale direkte til alle mulige rare butikker

Anonymkode: 57209...d4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hololo skrev (1 time siden):

Helt trygt det, du går bare inn på paypal og trykke på "opprett konto" eller noe slik

Kan ikke DnB gjøre det for meg ? Er ikke paypal direkte knyttet til nettbanken i DnB ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor skulle det ikke være trygt? Det er en av verdens største betalingsformidlere, jeg har brukt de i over 10 år. Du må selvsagt sikre kontoen din med sterkt passord og 2fa, som en hvilken som helst annen konto.

Anonymkode: 2f582...b13

Hva er 2fa?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er 2fa?

Tofaktorautentisering.

Anonymkode: 337a8...e98

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan ikke DnB gjøre det for meg ? Er ikke paypal direkte knyttet til nettbanken i DnB ?

Nei! Det gjør du selv enkelt på paypal sine nettsider. 

Anonymkode: ad27a...3a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, du kan overføre penger fra Paypal til kontoen din i DNB, men det er ikke noen kobling utover dette. DNB er en norsk bank, PayPal er en amerikansk betalingstjeneste/betalingsformidler.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med Paypal.

Klarna derimot.. Løp!

Anonymkode: 9ff41...70d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

PayPal har 88 % entall på Trust Pilot, altså folk generelt er svært misfornøyde. I tillegg var Peter Thiel med på å starte det opp, og han er et satans krapyl. 

Anonymkode: 1a9cf...5e8

AnonymBruker
Skrevet

Helt trygt, men ikke knytt bankkort til kontoen. Fyll kun på med saldo når du trenger.

Det er fullt mulig å belaste kortet for villt fremmede. Det lærte jeg på den kjipe måten da noen hadde belastet 60k direkte fra kortet mitt for "facebook-annonser". 

Jeg fikk igjen pengene etter mye om og men etter 3-4 uker. Men det er kjipt å måtte håndtere i en travel hverdag. Så ikke ha et kort knyttet til kontoen. 

Anonymkode: 80e97...1dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2026 den 20.38):

Helt trygt, men ikke knytt bankkort til kontoen. Fyll kun på med saldo når du trenger.

Det er fullt mulig å belaste kortet for villt fremmede. Det lærte jeg på den kjipe måten da noen hadde belastet 60k direkte fra kortet mitt for "facebook-annonser". 

Jeg fikk igjen pengene etter mye om og men etter 3-4 uker. Men det er kjipt å måtte håndtere i en travel hverdag. Så ikke ha et kort knyttet til kontoen. 

Hvordan kunne noen belaste kontoen din ? Hvordan fikk de tilgang til kontoen og hvordan kunne de ta ut penger? 

jeg vil ikke legge penger inn kontoen men heller ta betalt og ta ut penger for online business 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvordan kunne noen belaste kontoen din ? Hvordan fikk de tilgang til kontoen og hvordan kunne de ta ut penger? 

jeg vil ikke legge penger inn kontoen men heller ta betalt og ta ut penger for online business 

Ingen anelse. Og kundeservice ville ikke svare på hvordan det var mulig. 

Jeg har aldri lagt igjen kortdetaljer noen sted. Så det hele var et mysterium. Mest sannsynlig var det svakheter i Paypals systemer. For jeg har ikke engang facebook-konto. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...