Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #21 Skrevet 26. april 2006 er nok litt rar jeg, får ikke til sånn klitoris-greie. Men sånn vaginal "går" jo av seg selv
Gjest Chrizzy Skrevet 26. april 2006 #22 Skrevet 26. april 2006 (endret) De skikkelig fantastisk gode er de gangene man får begge deler, det hender, men ikke daglig. Da er man bare helt hinsides alt i verden og hele kroppen er som et eksploderende kunstverk i alle rødtoner... Av en eller annen grunn så virker det som om jeg får begge deler lettere når jeg er litt sliten, og kanskje til og med utkjørt, vet ikke hvorfor :klø: Endret 26. april 2006 av Chrizzy
Gjest Thalassa Skrevet 27. april 2006 #23 Skrevet 27. april 2006 jeg skjønner ikke dette med vaginal orgasme helt... får man sammentrekninger når man kommer der da eller? Har også hørt noen jenter spruter, men får dem sammentrekninger også eller hvordan funker det? Og denne sprutingen, er det urin eller væske fra vagina? og kommer denne sprutingen fra vaginal orgasme? :klø:
Gjest Lompa Skrevet 27. april 2006 #24 Skrevet 27. april 2006 Heldiggriser som har hatt begge deler og kanskje til og med samtidig.... *Lusker misunnelig ut igjen*
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #25 Skrevet 27. april 2006 De skikkelig fantastisk gode er de gangene man får begge deler, det hender, men ikke daglig. Da er man bare helt hinsides alt i verden og hele kroppen er som et eksploderende kunstverk i alle rødtoner... Av en eller annen grunn så virker det som om jeg får begge deler lettere når jeg er litt sliten, og kanskje til og med utkjørt, vet ikke hvorfor :klø: ← Tror det er fordi du da slapper av og har lettere for å la det stå til. Vaginal orgasme begynner med en følelse av å tisse på seg, og mange binder seg derfor litt.
Gjest Thalassa Skrevet 27. april 2006 #26 Skrevet 27. april 2006 Tror det er fordi du da slapper av og har lettere for å la det stå til. Vaginal orgasme begynner med en følelse av å tisse på seg, og mange binder seg derfor litt. ← men når man kommer av vaginal orgasme, spruter man da? og får man sammentrekninger? for jeg spruter men får ikke sammentrekninger.. skjønner ikke helt hva som foregår.
valentino Skrevet 27. april 2006 #27 Skrevet 27. april 2006 men når man kommer av vaginal orgasme, spruter man da? og får man sammentrekninger? for jeg spruter men får ikke sammentrekninger.. skjønner ikke helt hva som foregår. ← Det er nært beslektet. Bare press med pc-musklene når du virkelig kjenner at du må urinere. Se forøvig tråden Spruting....
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #28 Skrevet 29. april 2006 Jeg får ikke vaginalorgasme med partner, kun alene med hjelpemidler. Men det er fantastisk mye bedre med vaginal enn med klitorisorgasme. Og samtidig er det himmelsk. Får nesten alltid begge deler samtidig, men jeg må stimulere klitoris selvsagt. Den vaginale er mer inni som flere her sier. Man må liksom røre mer på kroppen og sammentrekingene er sterkere. Klitorisorgasmen er mer utenpå, men ikke så kraftig. Samtidig blir det dermed både utenpå og inni. Man trenger ikke sprute for å få vaginal eller samtidig. Jeg spruter aldri.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå