Gå til innhold

Både vaginal og klitoris orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt en utrolig opplevelse... har en "kjæreste" som er fantastisk i senga. Har fått vaginal orgasme hver gang men sist ble det toppet med at jeg også fikk klitorisorgasme samtidig... og da gikk det for han også. Absolutt den sterkeste seksuelle opplevelsen jeg har hatt noen sinne. Lurer på hvor vanlig dette er for dere andre på KG????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har opplevd det. En eneste gang. Det var........ ubeskrivelig.

Rett og slett. Voldsomt, faktisk.

Gjest Gjest_snuppeluppa_*
Skrevet

Har aldri opplevd det samtidig, men opplevde min første vaginale orgasme for ett par mnd siden. Jeg er 35 år og har aldri opplevd dette før så det ble sterkt gitt. Jeg er blitt hekta kan man si :ler: Får ikke nok av denne mannen, og de siste gangene vi har hatt sex har jeg fått vaginal orgasme hver gang. Hurra, hurra hurra. Jeg er blitt sexgal etter dette, hehehe.

Skrevet

Gjør det i dusjen da vel, spyl der du vet med en litt hard stråle, mens han tar deg eks.bakfra ;)

Skrevet

Nei, aldri... jeg har aldri fått vaginal orgasme, og må slite for å få en klitoris orgasme...kunne godt tenkt meg en sånn en ja.. :)

Gjest gjest1
Skrevet
og forskjellen er?  :roll:

Den ene er basert på å stimulere klitoris, den andre g-punktet, altså et visst antall cm opp i skjeden

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

Altså samme orgasme da , bare en har "gnudd" på forskjellige steder liksom...

Skrevet
Altså samme orgasme da , bare en har "gnudd" på forskjellige steder liksom...

Jeg har aldri fått vaginal orgasme før, men har hørt at de som opplever bege typene sier at de kjennes forskjellig ut.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

men vaginalorgasme betyr at man "kommer" uten å gni på klitoris?

altså bare inn/ut stimuli?

Skrevet
men vaginalorgasme betyr at man "kommer" uten å gni på klitoris?

altså bare inn/ut stimuli?

Ja, eller det er vel mer stimulering av g-punktet som sitter inne i skjeden mot magen.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

vel, samme hvordan man kommer bare man kommer vel :)

Skrevet

Ja, det er jo mange kvinner som sliter med å få orgasme i det hele tatt så jeg er glad for min klitoral orgasme jeg. Ikke prøver jeg på å få den vaginale typen heller, skjer det så skjer det.

Gjest Gjesta
Skrevet
vel, samme hvordan man kommer bare man kommer vel  :)

he he, nå nei, jenta mi, det er LANGT FRA samme sak.... :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Vaginal er visst langt bedre. Har aldri fått det jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet
Vet ikke hva jeg har fått, jeg...  :overrasket:

Forskjellen er at en kjennes liksom foran og utenpå, mens den andre kjennes best inni deg på en måte....

Skrevet

Den vaginale kjennes mye "dypere" ut syns jeg. Ikke nødvendigvis bare fra G-punktet, men av dyp penetrering generelt. Nei, snakker ikke om bunning heller, vanskelig å forklare. Tar litt lengre tid, men (for min egen del - finnes ikke fasit) om jeg er kåt nok og lar være og konsentrere meg så mye om det, så plutselig...!Og litt stimulering på klit. også. Hmm. :sjarmor: Har ingen favoritt, begge er deilige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...