AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Hei! Vet dette er regnet som alternativt og jeg trenger ikke svar om at det ikke er bevist osv. Det jeg ønsker å få svar på er hvis det er noen her som har opplevd bedring i sykdom eller annet ved bruke enten healing eller healingmeditasjoner. Hvordan føltes det og hvordan hjalp det? Jeg er redd for at man skal bli helt tussete i hodet om man prøver siden det er snakk om energier og åndelighet og sånt. Jeg vil bare hjelpe kroppen inn i helende bedringsproseess Anonymkode: 66aa4...93f
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Jeg har blitt bedre av meditasjon. Trenger ikke sette flere ord foran der. Meditasjon er medisin. Anonymkode: 0c1b1...ff8
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Meditasjon er kjempebra for så mange ting, anbefaler det! ❤️ For meg virket guidet meditasjon best, men bare prøv deg frem og se hva du liker best. Jeg ville drevet med det hver dag, hvis ikke det var så forbannet kjedelig. 😂 Jeg hadde en del plager som kom av stress og de forsvant da. Du trenger ikke være redd for å bli tussete i hodet, jeg tror ikke på verken healing eller noe overnaturlig og fikk det likevel mye bedre av å meditere. Ingen kommer og tar deg. Anonymkode: 0543d...a24
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Om man kaller det meditasjon, healing, yoga, avspenning, mindfullness eller noe helt annet, så har jeg hatt god nytte av sånne ting. Bare eksistere i nuet, koble av det som er vanskelig og gnager i hodet, slippe pusten godt inn og ut, og gi slipp. Om det er guidet eller kalles healing eller hvaenndeter, så er ofte konseptet det samme. Mange veger leder åt Rom. Vet ikke hva du mener med tussete, åndelig og energier og sånt, jeg har tvert om blitt mer rolig, ikke så oppgira, mer meg selv, og flinkere til å bare være uten å nødvendigvis være noe eller gjøre noe hele tiden. Anonymkode: 717e6...e70
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Meditasjon er kjempebra for så mange ting, anbefaler det! ❤️ For meg virket guidet meditasjon best, men bare prøv deg frem og se hva du liker best. Jeg ville drevet med det hver dag, hvis ikke det var så forbannet kjedelig. 😂 Jeg hadde en del plager som kom av stress og de forsvant da. Du trenger ikke være redd for å bli tussete i hodet, jeg tror ikke på verken healing eller noe overnaturlig og fikk det likevel mye bedre av å meditere. Ingen kommer og tar deg. Anonymkode: 0543d...a24 Meditasjon er noe annet:) det jeg mente var healing det finnes noe som heter healing-meditasjoner som er healing fra en healer via lydfiler Jeg er kjent med vanlig meditasjon. Har drevet mye med det før. Men nå er jeg veldig syk, og trenger noe mer. Derfor har jeg sett på dette med healing. Anonymkode: 66aa4...93f
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har blitt bedre av meditasjon. Trenger ikke sette flere ord foran der. Meditasjon er medisin. Anonymkode: 0c1b1...ff8 Jeg vet at vanlig meditasjon er bra for mye og. Men det jeg lurte på var dette med healing. Men kan du si hva slags type meditasjon du har gjort som har hjulpet deg? Finnes jo mange varianter Anonymkode: 66aa4...93f
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Meditasjon er noe annet:) det jeg mente var healing det finnes noe som heter healing-meditasjoner som er healing fra en healer via lydfiler Jeg er kjent med vanlig meditasjon. Har drevet mye med det før. Men nå er jeg veldig syk, og trenger noe mer. Derfor har jeg sett på dette med healing. Anonymkode: 66aa4...93f Skjønner. Men bare prøv. Det kan ikke skade deg på noen måte. Og oppdater gjerne etterpå. ❤️ Anonymkode: 0543d...a24
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet at vanlig meditasjon er bra for mye og. Men det jeg lurte på var dette med healing. Men kan du si hva slags type meditasjon du har gjort som har hjulpet deg? Finnes jo mange varianter Anonymkode: 66aa4...93f Jeg bruker avslapping og pusteøvelser. Følger ikke en enkelt type. Gjør det som fungere. Har holdt på med det i 30 år. Healing kan fungerer som placebo for de som tror. Det vil jo ikke gjøre noe med en somatisk sykdom. Anonymkode: 0c1b1...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Meditasjon er noe annet:) det jeg mente var healing det finnes noe som heter healing-meditasjoner som er healing fra en healer via lydfiler Jeg er kjent med vanlig meditasjon. Har drevet mye med det før. Men nå er jeg veldig syk, og trenger noe mer. Derfor har jeg sett på dette med healing. Anonymkode: 66aa4...93f Må du betale for dem? Isåfall, dropp det. Er det gratis? Prøv det 100%. Anonymkode: 5b8c4...326
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Må du betale for dem? Isåfall, dropp det. Er det gratis? Prøv det 100%. Anonymkode: 5b8c4...326 Høres ut som den beste svindelen noensinne. Fy så kynisk. Men tankens kraft er jo sterk da... Anonymkode: 717e6...e70
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Meditasjon er noe annet:) det jeg mente var healing det finnes noe som heter healing-meditasjoner som er healing fra en healer via lydfiler Jeg er kjent med vanlig meditasjon. Har drevet mye med det før. Men nå er jeg veldig syk, og trenger noe mer. Derfor har jeg sett på dette med healing. Anonymkode: 66aa4...93f Virker healingen har du jo det ultimate beviset for at problemet i utgangspunktet var psykisk/psykosomatisk👌 Anonymkode: 717e6...e70 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå