AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:25 #1 Skrevet torsdag kl. 08:25 Hvor publiseres disse? Anonymkode: b3c33...e4f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:24 #3 Skrevet torsdag kl. 11:24 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ViS. Anonymkode: 2e6a3...03a Takk. Er det slik at de blir publisert i vanlig arbeidstid (8–16), eller risikere jeg å ikke få svar før sent på kvelden? Anonymkode: b3c33...e4f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:30 #4 Skrevet torsdag kl. 12:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk. Er det slik at de blir publisert i vanlig arbeidstid (8–16), eller risikere jeg å ikke få svar før sent på kvelden? Anonymkode: b3c33...e4f For en av mine er fristen fredag kl 16, som skolen sa betyr at det vil vises en gang i løpet av fredagen, det kan vel tolkes som at det kan komme både før og etter arbeidstid egentlig. Anonymkode: 2e6a3...03a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:33 #5 Skrevet i går, 07:33 Nå er det neste dag og jeg har fremdeles ikke fått noe. Hvem bør jeg kontakte? Fellessensur var igår. Anonymkode: b3c33...e4f
AnonymBruker Skrevet i går, 15:59 #6 Skrevet i går, 15:59 Lurer på det samme… sønnen min hadde spansk vg2, karakteren skulle komme i dag. Anonymkode: b5d9a...4eb
AnonymBruker Skrevet i går, 17:40 #7 Skrevet i går, 17:40 Fordi noen fag hadde fellessensur i dag, og skolene må få resultatene og sjekke at alt er i orden, vil man ikke få dem før enten i morgen (lørdag) eller mandag. Noen skoler publiserte resultatene fra fag med fellessensur i går i dag, men mange venter for å publisere alle likt. Anonymkode: da9b2...993
AnonymBruker Skrevet i går, 20:58 #8 Skrevet i går, 20:58 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi noen fag hadde fellessensur i dag, og skolene må få resultatene og sjekke at alt er i orden, vil man ikke få dem før enten i morgen (lørdag) eller mandag. Noen skoler publiserte resultatene fra fag med fellessensur i går i dag, men mange venter for å publisere alle likt. Anonymkode: da9b2...993 Sønnen min fikk sensuren nå i kveld, sensurfrist var i dag. Anonymkode: b5d9a...4eb
AnonymBruker Skrevet i går, 22:34 #9 Skrevet i går, 22:34 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi noen fag hadde fellessensur i dag, og skolene må få resultatene og sjekke at alt er i orden, vil man ikke få dem før enten i morgen (lørdag) eller mandag. Noen skoler publiserte resultatene fra fag med fellessensur i går i dag, men mange venter for å publisere alle likt. Anonymkode: da9b2...993 Hva er poenget med å publisere alle på likt? Fristen for å sende dokumentasjon til høyere utdanning er rett rundt hjørnet, og da er det bedre at folk får karakterene så raskt som mulig, i stedet for å la de vente når alt allerede er klart. Vi vet jo også av erfaring at slike datasystemer krasjer hvis alle forsøker å logge inn samtidig, så det er bedre at de blir publisert på ulike tider. Anonymkode: b3c33...e4f
AnonymBruker Skrevet i går, 22:40 #10 Skrevet i går, 22:40 Eldstemann fikk to fag i dag kl 10, og siste faget nærmere 16 idag. Så det gjøres veldig ulikt. Anonymkode: 2d464...a10
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er poenget med å publisere alle på likt? Fristen for å sende dokumentasjon til høyere utdanning er rett rundt hjørnet, og da er det bedre at folk får karakterene så raskt som mulig, i stedet for å la de vente når alt allerede er klart. Vi vet jo også av erfaring at slike datasystemer krasjer hvis alle forsøker å logge inn samtidig, så det er bedre at de blir publisert på ulike tider. Anonymkode: b3c33...e4f Hos oss gjøres det slik for at de i administrasjonen som gjør dette skal slippe å gjøre samme jobb mange ganger. Noen timer til eller fra utgjør ingen forskjell når det gjelder dokumentasjon. Anonymkode: da9b2...993
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå