Gå til innhold

Karakterer skriftlig eksamen vg3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor publiseres disse?

Anonymkode: b3c33...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ViS. 

Anonymkode: 2e6a3...03a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

ViS. 

Takk. Er det slik at de blir publisert i vanlig arbeidstid (8–16), eller risikere jeg å ikke få svar før sent på kvelden?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk. Er det slik at de blir publisert i vanlig arbeidstid (8–16), eller risikere jeg å ikke få svar før sent på kvelden?

For en av mine er fristen fredag kl 16, som skolen sa betyr at det vil vises en gang i løpet av fredagen, det kan vel tolkes som at det kan komme både før og etter arbeidstid egentlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det neste dag og jeg har fremdeles ikke fått noe. Hvem bør jeg kontakte?

Fellessensur var igår.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme… sønnen min hadde spansk vg2, karakteren skulle komme i dag. 

Anonymkode: b5d9a...4eb

AnonymBruker
Skrevet

Fordi noen fag hadde fellessensur i dag, og skolene må få resultatene og sjekke at alt er i orden, vil man ikke få dem før enten i morgen (lørdag) eller mandag. Noen skoler publiserte resultatene fra fag med fellessensur i går i dag, men mange venter for å publisere alle likt. 

Anonymkode: da9b2...993

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi noen fag hadde fellessensur i dag, og skolene må få resultatene og sjekke at alt er i orden, vil man ikke få dem før enten i morgen (lørdag) eller mandag. Noen skoler publiserte resultatene fra fag med fellessensur i går i dag, men mange venter for å publisere alle likt. 

Sønnen min fikk sensuren nå i kveld, sensurfrist var i dag. 

Anonymkode: b5d9a...4eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er poenget med å publisere alle på likt? Fristen for å sende dokumentasjon til høyere utdanning er rett rundt hjørnet, og da er det bedre at folk får karakterene så raskt som mulig, i stedet for å la de vente når alt allerede er klart. Vi vet jo også av erfaring at slike datasystemer krasjer hvis alle forsøker å logge inn samtidig, så det er bedre at de blir publisert på ulike tider.

AnonymBruker
Skrevet

Eldstemann fikk to fag i dag kl 10, og siste faget nærmere 16 idag. 

Så det gjøres veldig ulikt.

Anonymkode: 2d464...a10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva er poenget med å publisere alle på likt? Fristen for å sende dokumentasjon til høyere utdanning er rett rundt hjørnet, og da er det bedre at folk får karakterene så raskt som mulig, i stedet for å la de vente når alt allerede er klart. Vi vet jo også av erfaring at slike datasystemer krasjer hvis alle forsøker å logge inn samtidig, så det er bedre at de blir publisert på ulike tider.

Hos oss gjøres det slik for at de i administrasjonen som gjør dette skal slippe å gjøre samme jobb mange ganger. Noen timer til eller fra utgjør ingen forskjell når det gjelder dokumentasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...