AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:15 #1 Skrevet torsdag kl. 04:15 Det finnes en klesbutikk i Trondheim (muligens andre steder i norge og?) som heter Shine. Der koster jeansene fra 3000 kroner og oppover. Blusene fra 2000 kroner og oppover. Kjoler og jakker koster fort 3000, 4000, 5000 og kanskje 6000 kroner. Hvem er du som handler der? Hvofor er du villig til å bruke over 3000 kroner på ett par bukser? De har mye fint, jeg har råd til å handle der men jeg synes 3000 for ett par jeans er litt...mye. Det er jo bare klær 🙈 Anonymkode: 89599...6c7 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:28 #2 Skrevet torsdag kl. 08:28 Folk er forskjellige, mye jeg ikke skjønner at folk bruker penger på, men klær er noe jeg bruker penger på. Bedre med får bra plagg som koster en del, enn mange dårlige bilieh plagg Anonymkode: d3ae7...e16 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:37 #3 Skrevet torsdag kl. 08:37 Synes Shine ser så tantete ut både på innsiden og utsiden 🙈 har kjøpt noen plagg derifra for en del år tilbake og de var mine favorittplagg lenge. Som bruker over meg skriver det handler om kvalitet ikke kvantitet Anonymkode: e2674...45b 1
Carrot Skrevet torsdag kl. 08:40 #4 Skrevet torsdag kl. 08:40 måtte inn på nettsiden deres å titte litt rett og slett for å se hva det var snakk om og jeg kunne nok fint handlet klær i prisklassen men usikker på om jeg ville funnet noe hos denne butikken..
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:08 #5 Skrevet torsdag kl. 11:08 Kjenner ikke til nøyaktig denne butikken, men generelt så synes jeg folk ser seg blind på lave priser. Hvis du kjøper et par jeans til 2000 kr som holder lenge er det billigere enn å kjøpe 4 stykker til 600 kr. Litt tricky med ting som skifter ofte som trender, men noen kjoler i klassiske snitt, fint materiale og god passform er verdt å investere i. Anonymkode: df0b3...80e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:58 #6 Skrevet torsdag kl. 11:58 Jeg kunne helt fint kjøpt enkelte plagg der, men det blir for dyrt for meg å ha en hel garderobe derfra. Klassiske plagg av god kvalitet kan jeg gjerne legge penger i, men det er slett ikke alltid slik at en bukse til 2400 kr holder fire ganger lengre enn en til 600. Anonymkode: 100c1...11d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:47 #7 Skrevet torsdag kl. 20:47 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kunne helt fint kjøpt enkelte plagg der, men det blir for dyrt for meg å ha en hel garderobe derfra. Klassiske plagg av god kvalitet kan jeg gjerne legge penger i, men det er slett ikke alltid slik at en bukse til 2400 kr holder fire ganger lengre enn en til 600. Anonymkode: 100c1...11d Nei, og det er jo én ting. Kroppen forandrer seg også, og da sitter man der med dyre klær som ikke funker like lenge som man ønsket. Jeg bor i Trondheim, og synes Shine har for spesielle plagg. Kunne sikkert funnet noe jeg hadde likt godt der, men da er det 4-7000kr for plagget, og det har jeg ikke råd til. Anonymkode: 2a48f...975
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå