Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som følger henne. Venter barn nå. Førstegangsfødende. Termin om 4 uker.

Deler hverdagen og en del kontroversielle meninger innimellom. Hun virker litt enkel og naiv så jeg er veldig spent på hvordan hun takler å være barselkvinne med amming og nattevåk. Om det kommer som et sjokk på henne og hun blir deprimert. Hun gleder seg til å få babyen ut å kunne fokusere på å være seg selv igjen 100 %. Beklager men det toget er vel gått nå når du  har valgt å bli mor. Livet blir aldri som før man fikk barn. Verken kroppen eller livet generelt.

Ønsker henne hell og lykke på veien!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye går hvis familie stiller opp.

Skrevet

Neida, det er sikkert krevende å være mor også. Men jeg skjønner hva hun mener. Jeg er selv gravid i uke 36 og jeg er så ekstremt sliten. Har så mye plager, det er så tungt, og så mye er på vent. Selv om det å ha barn er slitsomt så får du hverfall tilbake din egen kropp, og kan legge barnet fra deg.

Skrevet

Hvorfor dømme og anta at hun ikke vil takle morsrollen?

Hun har jo erfaring med baby og småbarn, da hun har en lillesøster på et par år. Samt venner med barn. 

Hun er ung, sprek og ganske ordentlig, så hun klarer nok helt fint å ta vare på et barn, til og med på nettene. Tror ikke dere skal bekymre dere.

Graviditet er noe herk. Klart man er drittlei på slutten. Det er meningen, fra naturens side. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...