Gå til innhold

Hva synes dere om denne blusen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

denneda.webp

Anonymkode: fe9c1...26c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blusen likte jeg ikke. Men kan godt henne jeg ville likt den på rett person med rett styling.

Sommer kjolen ser ut som en helt vanlig sommer kjole. Personlig liker jeg skjeldent vaffel søm, så den er ikke for meg. Ikke er jeg glad i slike ermer heller med strikk neders og akkurat den lengden. Men jeg synes fargen og mønstret er fint.

Viktigste er at du liker den og at den passer din fasong. Den type snitt kan vøre kledelig til mange.

Anonymkode: 66707...1cf

• Liker 1
Skrevet

Blusen ser ut som en brynje. Spesielt i det stoffet hadde jeg gått for mer utringning. Kjolen var grei, men grusom farge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

denneda.webp

Anonymkode: fe9c1...26c

Jeg likte ingen av de. Feil mønster på blusen og stygge mønstre/farger på kjolen. 

Men,liker du de,så må du jo selvfølgelig bruke de. Alle har forskjellig smak.

Anonymkode: a37ed...e8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.png.55216a79784ea25fe75d6cb59dd8e070.png
denne var OK synes jeg. 

Anonymkode: eddcd...af8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte ingen av dem.

Anonymkode: 78cf3...ebf

AnonymBruker
Skrevet

Synes begge to ser veldig «Britt (55) som jobber i kommunen» ut. 

Anonymkode: 65787...d43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Desverre, ikke min smak, mørkebrunt er sjeldent fint med masse prikker. Stilen på blusen er litt deprimerende og prikkene gir inntrykk av at de har prøvd å dra blusen vekk ifra depresjonen og inn i et sirkus.

Kjolen var også for mye mørkebrun med mye masete farger, veldig 70tallet.

Anonymkode: 4a934...83e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp det du synes er fint, ikke hva andre synes er fint.

Anonymkode: fbd5b...1bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kjolen var enkel og fin, men ville nok valgt noe som var lysere som sommerkjole. Blusen var sånn tja. Den krever styling både når det gjelder bukse og sko. Kan ikke se for meg den med skjørt. 

Anonymkode: 18f99...0e4

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne brukt blusen. Den var grei nok. Kjolen var skikkelig fin, men for voldsom i fargen for meg, men jeg hadde gitt andre kompliment for den. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes blusen var grei jeg da. Kan passe til en lys, pen sommerbukse med passende snitt. Men jeg får ikke helt tak på den snøringen. Er det snøring på ermene eller i siden på blusen?

Kjolen har feil farger for min smak - jeg likte den lyse varianten bedre.  Men det er jo en individuell smakssak. Den har nok både et behagelig stoff og et flatterende snitt.

Endret av Bingo Bongo
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Britt (55)" her, og det der er ikke noe jeg ville hatt på meg. Jeg handler mye klær fra Zizzi, men ikke hva som helst.

Anonymkode: fc42b...832

AnonymBruker
Skrevet

Blusen er ok.

Kjolen ser ut som et telt sydd av farmors gardiner. Den var lite flatterende på modellen og hun ser minst 10 kilo større ut enn hun sikkert er

Anonymkode: 13aab...2fd

Skrevet

Synes blusen var fin men kjolen var ikke helt min smak😊

Skrevet

Ingen av dem var min smak, men jeg hadde ikke reagert negativt om jeg så noen med dem på seg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes blusen ser veldig syntetisk ut, og dermed ikke noe for meg. Men om midjen treffer din midje, så er det nok en flatterende fasong. 
Kjolen var ikke helt i fargeskalaen jeg liker. Men fasongen er jo fin. 

Anonymkode: fd006...52f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men det handler mye om hvordan modellen er stylet. Begge to er såpass nøytrale at med riktig tilbehør og styling kan man bli veldig chic. 

Anonymkode: c661b...76d

AnonymBruker
Skrevet

Likte ikke mønsteret og fargene på kjolen, synes også den burde vært 10-15 cm lengre.

Fasongen på blusen er fin, men synes prikkene var for store, ville likt den bedre viss prikkene var mindre.

Anonymkode: 37103...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...