AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:02 #1 Skrevet onsdag kl. 19:02 Nå er det jo en del amerikanske soldater i Norge til enhver tid. Disse er jo ekstremt kjekke, og det vises på hvordan norske jenter flokker seg rundt dem hver gang jeg ser de på byen. Jeg er 29 år gammel. I et godt og trygt forhold, med en bra mann. Han er dog lite spennende, og rett og slett litt kjedlig. Har vært sammen i 5 år. Tanken på en amerikansk soldat og historiene jeg får høre av venninner gjør at det pirrer litt i nysgjerrigheten. Får høre at de er ekstremt gentleman, snille og snakksalige, godt trent og god i sengen. Ville du tatt sjangsen å følge drømmen om en amerikaner? Noen som har funnet kjærligheten med en amerikansk soldat? Anonymkode: 8e3c0...e08
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:10 #2 Skrevet onsdag kl. 19:10 Tror du det er lurt å finne kjærligheten med en amerikansk soldat? Drømmer du om amerikaner generelt? Anonymkode: 673bb...476 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:11 #3 Skrevet onsdag kl. 19:11 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I et godt og trygt forhold, med en bra mann. Og han vurderer du nå å gå bak ryggen til for et amerikansk ligg? Great. Mennesker er de verste dyra.... Anonymkode: 2e6da...e72 13
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:13 #4 Skrevet onsdag kl. 19:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du det er lurt å finne kjærligheten med en amerikansk soldat? Drømmer du om amerikaner generelt? Anonymkode: 673bb...476 Ja, det har jeg egentlig gjort siden starten av 20 åra. Jeg har bare ikke gjort noe utav det. Det er bare noe med ustrålingen til disse mennene. Karismaen.. måten de er gentlemen til kvinner på. Virker bare som at det er mer liv i de. Anonymkode: 8e3c0...e08
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:14 #5 Skrevet onsdag kl. 19:14 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og han vurderer du nå å gå bak ryggen til for et amerikansk ligg? Great. Mennesker er de verste dyra.... Anonymkode: 2e6da...e72 Nei, vurderer ikke gå bak ryggen. Jeg gjør det slutt før jeg gjør noe bak noens rygg. Anonymkode: 8e3c0...e08
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:10 #6 Skrevet onsdag kl. 20:10 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Nå er det jo en del amerikanske soldater i Norge til enhver tid. Disse er jo ekstremt kjekke, og det vises på hvordan norske jenter flokker seg rundt dem hver gang jeg ser de på byen. Jeg er 29 år gammel. I et godt og trygt forhold, med en bra mann. Han er dog lite spennende, og rett og slett litt kjedlig. Har vært sammen i 5 år. Tanken på en amerikansk soldat og historiene jeg får høre av venninner gjør at det pirrer litt i nysgjerrigheten. Får høre at de er ekstremt gentleman, snille og snakksalige, godt trent og god i sengen. Ville du tatt sjangsen å følge drømmen om en amerikaner? Noen som har funnet kjærligheten med en amerikansk soldat? Anonymkode: 8e3c0...e08 Har ingen drøm om en amerikaner. Men jeg omgås flere. Unge, kjekke, veltrente menn. Men de lever i en veldig boblete tilværelse. De trener og jobber mye. Mange av dem er konservative republikanere, og har et verdenssyn deretter. Mange av dem er gift og har familie hjemme, selv om de ikke «markedsfører det» blant damene. En mann som er yrkesmilitær vet at han ikke vil bli boende et sted permanent, og at «hele livet» er midlertidig. Når jeg ser alle militærkoner på TikTok snakke om livet sitt så skjønner jeg virkelig ikke at noen kan finne det fristende. Men så var jo mange tenåringer da de giftet seg, og kommer fra er kristenkonservativt hjem. Anonymkode: bfb04...795 5 3
mamanodrama Skrevet onsdag kl. 20:25 #7 Skrevet onsdag kl. 20:25 I tillegg til at de ofte er kristenkonservative har de også ofte lav eller ingen utdannelse og kommer fra svært fattige kår. De bor aldri lenge på samme sted. Og de er mer "hjernevasket" enn den jevne amerikaner om amerikansk eksepsjonalisme. 8 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:34 #8 Skrevet onsdag kl. 20:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det har jeg egentlig gjort siden starten av 20 åra. Jeg har bare ikke gjort noe utav det. Det er bare noe med ustrålingen til disse mennene. Karismaen.. måten de er gentlemen til kvinner på. Virker bare som at det er mer liv i de. Anonymkode: 8e3c0...e08 Amerikanere generelt er mer gentlemen ja, på godt og vondt. Gammeldagse . Det er mest soldater du vil ha? Jeg tenker å,bli forelsket i en soldat, en utenlandsk soldat må være en helt krise. Hva slags liv skulle det vært? Vanskelig å skjønne om du ute etter et livlig knull pakket inn gentle oppvarningstakter , eller et forhold. Anonymkode: 673bb...476 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:35 #9 Skrevet onsdag kl. 20:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, vurderer ikke gå bak ryggen. Jeg gjør det slutt før jeg gjør noe bak noens rygg. Anonymkode: 8e3c0...e08 Gjøre det slutt for en person som egentlig ikke eksisterer? Bra for mannen din , tenker jeg Anonymkode: 673bb...476 1
knooters Skrevet onsdag kl. 21:10 #10 Skrevet onsdag kl. 21:10 Håper du er glad i å skrubbe gulv og kokkelere for andre, for det er nok det du blir satt til. Og, å bestemme i eget hus? Forget about it. Du skal jo bli ledet, må vite! Men for all del, om du er så teit at du ønsker gå inn i utroskap for noen som neppe er interessert i å bo her permanent... be my guest. 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:16 #11 Skrevet onsdag kl. 22:16 Du tror alle amerikanske soldater er like? Anonymkode: ae4e4...d99 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:21 #12 Skrevet onsdag kl. 22:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå er det jo en del amerikanske soldater i Norge til enhver tid. Disse er jo ekstremt kjekke, og det vises på hvordan norske jenter flokker seg rundt dem hver gang jeg ser de på byen. Jeg er 29 år gammel. I et godt og trygt forhold, med en bra mann. Han er dog lite spennende, og rett og slett litt kjedlig. Har vært sammen i 5 år. Tanken på en amerikansk soldat og historiene jeg får høre av venninner gjør at det pirrer litt i nysgjerrigheten. Får høre at de er ekstremt gentleman, snille og snakksalige, godt trent og god i sengen. Ville du tatt sjangsen å følge drømmen om en amerikaner? Noen som har funnet kjærligheten med en amerikansk soldat? Anonymkode: 8e3c0...e08 La tråden dø ut Anonymkode: b0f3b...fad 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:38 #13 Skrevet onsdag kl. 22:38 De er gentleman for å få seg et ligg.. tror du vil få deg en overraskelse over deres egentlige kvinnesyn når du må varte opp mannen de gangene han er hjemme.. Anonymkode: 9408a...1d2 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:53 #14 Skrevet onsdag kl. 22:53 Min ene erfaring endte med at det kun ble et ONS selvom jeg var gira på mer. Har ikke hørt fra han siden. Anonymkode: 420be...624 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:39 #15 Skrevet onsdag kl. 23:39 Hva trodde du at skulle skje 😂 Anonymkode: e176e...3d0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:03 #16 Skrevet torsdag kl. 08:03 Hvor mange av venninnene dine har ligget med en amerikansk soldat, TS? Anonymkode: 9f9f3...0cd
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:15 #17 Skrevet torsdag kl. 08:15 Flertallet av de er jo gift. Så du har jo ingen framtid med en av de. Anonymkode: c350e...b71
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:34 #18 Skrevet torsdag kl. 08:34 Jeg tviler sterkt på at de er kjekkere enn norske menn. Anonymkode: 8f0f8...493
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:42 #19 Skrevet torsdag kl. 08:42 jeg har bodd og jobbet i USA og en ting er ubestridelig, alle er fin face to face men det skjuler seg noe helt annet bak fasaden, men mulig du rett og slett må oppleve det selv, så gjør uansett typen din den tjenesten å avslutt forholdet for han fortjener rett og slett bedre.. Anonymkode: 22c60...fef
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden Trolletråd, så jeg blir med på moroa: TS, du har en bra mann og han fortjener noe bedre enn deg. Vær litt OK, si at du skal prøve deg noen amerikanske soldater og så sier du at det er opp til han om han er der når du er ferdig, hvis du blir ferdig. Om det du skriver: jeg har ingen erfaring med amerikanske soldater, men jeg har bl.a. pult ei i US navy - hun var lieutenant commander. Først i 30- årene. Stilig dame, stiv formell, men under klærne var hun til forveksling som andre. Grunnen til at hun hadde søkt seg til Norge var bl.a at hun hadde fått kjennskap til at norske menn var kjekkere og bedre i senga enn amerikanske. Så hun ville altså pule norskt. Sånn, det var ca like seriøst som trådstarten. Anonymkode: e21a9...c92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå