Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Virvel
Skrevet

Åååh, jeg trykket feil på tastaturet og traff tydeligvis et eller annet som gjorde at jeg plutselig fikk opp en verktøylinje for e-postredigering i Word, og jeg får den ikke bort igjen! :frustrert: Jeg har prøvd å gå inn på verktøylinjer, men den e-postdritten står jo ikke der engang, så jeg får ikke fjernet den på den måten. Jeg har også lest igjennom en hel haug med mindre relevante råd under hjelpefunksjonen, men finner bare ut hvordan jeg kan bruke word til å skrive e-post, og ikke hvordan jeg får det vekk igjen... Ta det bort, jeg vil ikke ha det der! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... så sint.. :P

Vel.. er du sikker på at det er Word du ser, og ikke nettopp Outlook?

Prøv å gå på Outlook. Gå så på Verktøy - Alternativer - Mail format (?)

Klikk her for "Bruk Word som epost-redigerer" eller hva den heter.

Gjest Virvel
Skrevet

Ja, det er Word. Det du foreslår er et av de forslagene jeg fant under Hjelp i Word også, så det er forsøkt alt, uten hell. Men takk likevel!

Andre forslag? :klø:

Gjest Virvel
Skrevet

Glem det, nå fikk jeg det omsider til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...