AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Ja!! Vi er voksne og begge har vært gift før. Har vært sammen i 7 år og er fortsatt veldig forelsket og lykkelig!! Har planlagt bryllupet i neste ett år. Og nå er vi het snart! Gikk plutselig opp for meg! 😅🤣 Gifter oss på rådhuset kun m forlovere neste fredag. Uken etter reiser vi og aller nærmeste familie og forlovere til Italia der selve bryllupsfesten m brudekjole ect skal være. Det har hele tiden vært så «lenge til». Og iom at rådhuset kun blir formelt, så har jeg liksom ik tenkt på det som så fryktelig romantisk. Men det ER jo det!!! Det er jo da vi faktisk blir gift!! Himmel og hav!!! Og på ren nord norsk dialekt: HÆRREGUUUUD!!!! Andre som er like trege i oppfatningen som meg?? 🤣🤣🙈 Anonymkode: 54fba...5ba 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Å om noen år, når hverdagen er normalisert, ungene griner og mannen er sliten, poster du i familie-gruppa om sliten mor med far som ikke orker eller bidrar i hverdagen. Sees der - og da Anonymkode: c05b3...6a5 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni Ikke glem å ta med håndkle! Da du gifter deg om sommeren, kan du lett bli varm og stresset, derfor bør du alltid ta med deg et ekstra håndkle i veska di. Å herregud jeg er så r*s* nå! Anonymkode: 7d59b...7dc 3
piggrokken Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke glem å ta med håndkle! Da du gifter deg om sommeren, kan du lett bli varm og stresset, derfor bør du alltid ta med deg et ekstra håndkle i veska di. Å herregud jeg er så r*s* nå! Anonymkode: 7d59b...7dc Dette er derfor jeg liker kvinneguiden, en towelie referanse ut av det blå! 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni Gratulerer (snart!) !! Det er akkurat slik vi tenker å gjøre det også. Kan jeg bare spørre: hvordan gjør dere det med betaling for de i nærmeste familie som drar til Italia? Betaler dere for reisen, oppholdet? Anonymkode: 73aa2...6bd
AnonymBruker Skrevet 18. juni #9 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer (snart!) !! Det er akkurat slik vi tenker å gjøre det også. Kan jeg bare spørre: hvordan gjør dere det med betaling for de i nærmeste familie som drar til Italia? Betaler dere for reisen, oppholdet? Anonymkode: 73aa2...6bd Vi sendte ut invitasjon til alle, og opplyste at den datoen gifter vi oss på det hotellet i den italienske byen. Vi står for festen, så får gjestene selv bestemme om de ville betale både reise og opphold ellers selv. Alle (20) har nå svart ja og både bestilt fly og enten samme, eller andre hoteller i nærheten. Så da blir det ferie m bryllup midt i💕 Anonymkode: 54fba...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #10 Skrevet 19. juni så trivelig med en så søt tråd 💘 Hold oss oppdatert da. Send bilder 🙂 Anonymkode: 83589...206 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå