AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Ja!! Vi er voksne og begge har vært gift før. Har vært sammen i 7 år og er fortsatt veldig forelsket og lykkelig!! Har planlagt bryllupet i neste ett år. Og nå er vi het snart! Gikk plutselig opp for meg! 😅🤣 Gifter oss på rådhuset kun m forlovere neste fredag. Uken etter reiser vi og aller nærmeste familie og forlovere til Italia der selve bryllupsfesten m brudekjole ect skal være. Det har hele tiden vært så «lenge til». Og iom at rådhuset kun blir formelt, så har jeg liksom ik tenkt på det som så fryktelig romantisk. Men det ER jo det!!! Det er jo da vi faktisk blir gift!! Himmel og hav!!! Og på ren nord norsk dialekt: HÆRREGUUUUD!!!! Andre som er like trege i oppfatningen som meg?? 🤣🤣🙈 Anonymkode: 54fba...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Å om noen år, når hverdagen er normalisert, ungene griner og mannen er sliten, poster du i familie-gruppa om sliten mor med far som ikke orker eller bidrar i hverdagen. Sees der - og da Anonymkode: c05b3...6a5 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Ikke glem å ta med håndkle! Da du gifter deg om sommeren, kan du lett bli varm og stresset, derfor bør du alltid ta med deg et ekstra håndkle i veska di. Å herregud jeg er så r*s* nå! Anonymkode: 7d59b...7dc 1
piggrokken Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke glem å ta med håndkle! Da du gifter deg om sommeren, kan du lett bli varm og stresset, derfor bør du alltid ta med deg et ekstra håndkle i veska di. Å herregud jeg er så r*s* nå! Anonymkode: 7d59b...7dc Dette er derfor jeg liker kvinneguiden, en towelie referanse ut av det blå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå