AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Har ofte stikking i eggstokkene? Mest på høyresiden, hva er det? Tatt celleprøve alt er fint, har nesten aldri mensen heller. 2 ganger i året minst. Anonymkode: 84dd1...c4e
Anonym21345 Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har ofte stikking i eggstokkene? Mest på høyresiden, hva er det? Tatt celleprøve alt er fint, har nesten aldri mensen heller. 2 ganger i året minst. Anonymkode: 84dd1...c4e Noen?
Smilii Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Jeg har hatt det noen ganger, men i mitt tilfelle var det tegn på eggløsning. Har hatt veldig normal syklus på 26 dager, og gjerne kjent det mer i den ene siden enn den andre når jeg har eggløsning. Kan det være det? 🤷♀️
Anonym21345 Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Smilii skrev (3 minutter siden): Jeg har hatt det noen ganger, men i mitt tilfelle var det tegn på eggløsning. Har hatt veldig normal syklus på 26 dager, og gjerne kjent det mer i den ene siden enn den andre når jeg har eggløsning. Kan det være det? 🤷♀️ Ja det kan godt hende😅 jeg har aldri mensen da, kan man ha eggløsning uten mensen?
Smilii Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Anonym21345 skrev (3 minutter siden): Ja det kan godt hende😅 jeg har aldri mensen da, kan man ha eggløsning uten mensen? Hvis du har mensen typ 2 ganger i året, skjer dette mer enn 2 ganger i løpet av et år?
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har ofte stikking i eggstokkene? Mest på høyresiden, hva er det? Tatt celleprøve alt er fint, har nesten aldri mensen heller. 2 ganger i året minst. Anonymkode: 84dd1...c4e Her skjer det når cyster sprekker. Noe som er vanlig å få fra tid til annen. Ikke alle er klar over at de har det heller. Anonymkode: 33fcf...009
Dame1993 Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Er det naturlig at du har så sjelden mensen? Jeg har PMOS (tidligere PCOS) og har også mye av de stikkesmertene du beskriver. Jeg har tenkt at det er relatert til PMOS-en. Har også vært inne på tanken på endometriose, men har ikke så kraftige smerter ved menstruasjoner. Men milde- moderate stikkssmerter ca 2-3 uker før mensen.
Dame1993 Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Jeg kjenner også at jeg har mer stikksmerter de syklusene hvor mensen er mer forsinka, og mindre de syklusene hvor den er noenlunde normaltid.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Jeg kjenner det mer eller mindre ved hver eggløsning. Jeg får også krampe eller en veldig stikkende følelse i anus. Begge deler føles litt som jeg blir knivstukket. Vet ikke hva det kommer av, men jeg har hatt det i 30 år nå og de har ikke funnet noe galt de gangene jeg har vert til lege/ gynekolog. Jeg har aldri særlig smerter rundt mensen enn den litt murrende følelsen i magen så jeg har alltid syntes eggløsning er mye vondere enn menssmerter. Anonymkode: bdaac...29b 1
Dame1993 Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kjenner det mer eller mindre ved hver eggløsning. Jeg får også krampe eller en veldig stikkende følelse i anus. Begge deler føles litt som jeg blir knivstukket. Vet ikke hva det kommer av, men jeg har hatt det i 30 år nå og de har ikke funnet noe galt de gangene jeg har vert til lege/ gynekolog. Jeg har aldri særlig smerter rundt mensen enn den litt murrende følelsen i magen så jeg har alltid syntes eggløsning er mye vondere enn menssmerter. Anonymkode: bdaac...29b Den der stikkinga i anus har jeg og, det er så vondt! Du har min største medfølelse, vet at det er så vondt! Krampe i både anus og skjedeinngangen. Kommer ofte en ukes tid før mensen. 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har ofte stikking i eggstokkene? Mest på høyresiden, hva er det? Tatt celleprøve alt er fint, har nesten aldri mensen heller. 2 ganger i året minst. Anonymkode: 84dd1...c4e Jeg hadde i 13-14 års alderen, var som om noen skar meg med kniv innvendig. Måtte fjerne ene pga kreft Anonymkode: d53da...051
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå