AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Har du brunsnegler der du bor? Syns alle snakker om dem, men her jeg bor finns de ikke.(Enda?) Det kan vel ikke bare være her de ikke lever? Anonymkode: 0dabe...377
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Har verken gress eller plantet noen planter ute, men brunsnegler har jeg. Hvor bor du hvor det ikke finne enda? Anonymkode: de1a5...1ee
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Nei finnes ikke her. Har ikke flått heller. Anonymkode: 71ef2...839
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Nei, de kommer seg ikke over fjellet. Anonymkode: 971ad...18a 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei finnes ikke her. Har ikke flått heller. Anonymkode: 71ef2...839 Bor forøvrig 2 mil utenfor Gjøvik. Anonymkode: 71ef2...839
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni De finnes her, men ser sjeldent noen i hagen hos meg. Har flust av pinnsvin som spiser de så er nok derfor 😊 Anonymkode: 314cb...766 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni Jeg har noen svarte og massevis av de som spiser brunsnegler. Anonymkode: de749...992
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Du kan få mange av meg om du mangler.. I Grenland mysser det. Anonymkode: 742d6...1f8
AnonymBruker Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei finnes ikke her. Har ikke flått heller. Anonymkode: 71ef2...839 Jeg har heller ikke flått. Ts. Anonymkode: 0dabe...377
AnonymBruker Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni Det er visst bare i noen deler av Norge man finner brunsnegler, så vidt jeg har forstått det. Har en venninne som brukte nettet til slikt, men hvilke søkeord hun brukte vet jeg ikke. Anonymkode: d2f9f...669
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå