Yuvia Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Etter å ha sett masse reklame for halara og med en del planlagt reising denne sommeren bestilte jeg tre bukser derfra, de ankom idag og lukten av pakken var grusom! Som kloakk og råtnende vann. Jeg tenkte kanskje det er selve plasten pga reisen eller lignende men buksen også luktet forferdelig. Det sier seg selv at jeg kommer til å levere de rett tilbake med en gang Har noen andre her bestilt fra nettsiden og hva er erfaringen? Har så lyst på løse og ledige sommer bukser til Frankrike i sommer
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Bestilt derifra flere ganger og har aldri fått noen som lukter. Reklamer, de er ganske raske til å behandle. Da jeg første runde bommet på str så fikk jeg behold buksen og fikk et gavekort til å bestille nye i tilegg. Buksene er kjempe deilige, har nå tre forskjellige og kommer til å bestille flere. Anonymkode: 7e9f0...417
Yuvia Skrevet 15 timer siden Forfatter #3 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bestilt derifra flere ganger og har aldri fått noen som lukter. Reklamer, de er ganske raske til å behandle. Da jeg første runde bommet på str så fikk jeg behold buksen og fikk et gavekort til å bestille nye i tilegg. Buksene er kjempe deilige, har nå tre forskjellige og kommer til å bestille flere. Anonymkode: 7e9f0...417 Åh?? Gurimalla jeg må ha vært super uheldig og noe må ha skjedd med pakken! nå er jeg værtfall blaaah; elsker stilen og fargene , og gledet meg sånn til å prøve! Men virkelig kloakk lukt, sånn intens forferdelig lukt 🤢 aner ikke hva som kan ha skjedd altså!
Evot_i_skogen Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Har bestilt derfra en gang. Alt var ok, men pakkene luktet veldig intenst plastikk (ekstrem sterk lukt, såpass at selv mannen min i naborommet reagerte). Men selve plaggene luktet ikke etter en vask. Jeg kommer neppe til å bestille noe særlig igjen rett og slett fordi jeg syntes plaggene er for dyre for kvaliteten. Et par av de var veldig bra, resten er mer sånn superbillig dritt. Dårlig sydd og kjipt materiale. Men de plaggene som var bra var absolutt verdt det, så velg plagg med omhu. Jeg ønsket å sende resten i retur, men returen til kina ville koste like mye som plaggene i seg selv 🤭.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Evot_i_skogen skrev (5 minutter siden): Har bestilt derfra en gang. Alt var ok, men pakkene luktet veldig intenst plastikk (ekstrem sterk lukt, såpass at selv mannen min i naborommet reagerte). Men selve plaggene luktet ikke etter en vask. Jeg kommer neppe til å bestille noe særlig igjen rett og slett fordi jeg syntes plaggene er for dyre for kvaliteten. Et par av de var veldig bra, resten er mer sånn superbillig dritt. Dårlig sydd og kjipt materiale. Men de plaggene som var bra var absolutt verdt det, så velg plagg med omhu. Jeg ønsket å sende resten i retur, men returen til kina ville koste like mye som plaggene i seg selv 🤭. Ja returen er dyr, så jeg bestiller alltid slik at jeg får noen ekstra rabatter og selger det som ikke passer på Tise. Der forsvinner det fort. Anonymkode: 7e9f0...417
Yuvia Skrevet 14 timer siden Forfatter #6 Skrevet 14 timer siden Men når det er noe galt med klærne, for her er det klærne som lukter som råtnet vann , og følelsen er også som råtnet tekstil , da føler jeg de faktisk skal dekke returen. jeg nekter værtfall å betale noe som helst for dette. 939 kroner for tre bukser da forventer jeg bedre kvalitet altså
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Har bestilt flere ganger, verken pakke eller klær har luktet 😇 Anonymkode: f1fba...a94
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Yuvia skrev (13 timer siden): Men når det er noe galt med klærne, for her er det klærne som lukter som råtnet vann , og følelsen er også som råtnet tekstil , da føler jeg de faktisk skal dekke returen. jeg nekter værtfall å betale noe som helst for dette. 939 kroner for tre bukser da forventer jeg bedre kvalitet altså 939 kr for 3 bukser inkludert frakt fra Kina? Sorry men da kan du ikke forvente stort Anonymkode: 55f20...f4d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå