Urwa Skrevet tirsdag kl. 20:51 #1 Skrevet tirsdag kl. 20:51 Noen som følger henne? Veldig søt jente som jeg har fulgt en stund. Men nå i det siste har «jeg merket» at hun har gått drastisk ned i vekt. Det syns veldig siden hun nå hele tiden går kledd i singlet og jeans opp til midjen med belte. Også vinterstid. Minner meg bittelitt om Caroline Berg. Men hun er veldig søt da og liker hennes matblogg.
Pusern3 Skrevet tirsdag kl. 23:28 #3 Skrevet tirsdag kl. 23:28 Urwa skrev (2 timer siden): Noen som følger henne? Veldig søt jente som jeg har fulgt en stund. Men nå i det siste har «jeg merket» at hun har gått drastisk ned i vekt. Det syns veldig siden hun nå hele tiden går kledd i singlet og jeans opp til midjen med belte. Også vinterstid. Minner meg bittelitt om Caroline Berg. Men hun er veldig søt da og liker hennes matblogg. Uff da - ikke et godt forbilde med så avmagret kropp. 1 1
J_1990 Skrevet torsdag kl. 14:07 #4 Skrevet torsdag kl. 14:07 Ikke rart hun er tynn så lite som hun spiser, hun deler hva hun spiser til lunsj i dag, to små knekkebrød og 4 eplebåter…. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå