Urwa Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Noen som følger henne? Veldig søt jente som jeg har fulgt en stund. Men nå i det siste har «jeg merket» at hun har gått drastisk ned i vekt. Det syns veldig siden hun nå hele tiden går kledd i singlet og jeans opp til midjen med belte. Også vinterstid. Minner meg bittelitt om Caroline Berg. Men hun er veldig søt da og liker hennes matblogg.
Pusern3 Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Urwa skrev (2 timer siden): Noen som følger henne? Veldig søt jente som jeg har fulgt en stund. Men nå i det siste har «jeg merket» at hun har gått drastisk ned i vekt. Det syns veldig siden hun nå hele tiden går kledd i singlet og jeans opp til midjen med belte. Også vinterstid. Minner meg bittelitt om Caroline Berg. Men hun er veldig søt da og liker hennes matblogg. Uff da - ikke et godt forbilde med så avmagret kropp. 1 1
J_1990 Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Ikke rart hun er tynn så lite som hun spiser, hun deler hva hun spiser til lunsj i dag, to små knekkebrød og 4 eplebåter…. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå