Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som renholder på en skole. Det verste for meg er når det er lite jobb å gjøre. Som det er nå før skoleslutt. Jeg kjeder meg når det er rolig. Jeg liker å gjøre noe hele tiden. Men mine kollegaer koser seg med lange pauser og mye dødtid 

Hva liker du best?

Anonymkode: 4a55b...b6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ferie best. Men når jeg jobber foretrekker jeg akkurat nok å gjøre. Ikke for mye, men ikke så lite at dagene blir lange.

Anonymkode: f7c73...ed8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket også jobben min. Jobbet med PU. En jobb full av kjærlighet først og fremst.

Anonymkode: d1bdb...b91

AnonymBruker
Skrevet

Jobben min er nødvendig onde, men liker kollegaene mine. 
Bor på gårdsbruk og ønsker heller å jobbe 100 % der, men pengene strekker ikke til med det bonden får av staten, så da må jeg jobbe utenom. Så jeg jobber 16-17 timers dager, opp før fuglen fiser til solnedgang/månelyst. Arbeidsgiver er heldigvis fleksibel og lar meg få fri (uten lønn vel å merke/evt ta ut ferie) til slåtten, som er 2-3 ganger i løpet av sommeren. Da jobber jeg døgnet rundt og hadde ikke klart å gå på min vanlige jobb. Men jeg elsker å ha noe å gjøre på og helgene er kun jobbing på gårdsbruket. Har ikke hatt ferie på mange år og savner det heller ikke. Ligge på ei strand er dørgende kjedelig (prøvd noen få ganger). Nei, det må skje ting rundt meg hele tiden, kjenne på at jeg lever. Heldigvis er bonden min likedan. 

Hilsen stolt budeie 

Anonymkode: 1f978...bab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er når det er så travelt at det bare så vidt går bra. Og så er det givende å måtte opptre rolig selv om man egentlig har det sinnsykt travelt😊

-Sykepleier

Anonymkode: 431b1...c94

Skrevet

Elsket jobben min, men en hjertestans satte en brå stopper for videre normalt arbeidsliv dessverre. Nå er jeg uføretrygdet dessverre. Og veldig glad for at jeg bor i Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Er pensjonist og nyter det. 

Anonymkode: 68849...681

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg jobber som renholder på en skole. Det verste for meg er når det er lite jobb å gjøre. Som det er nå før skoleslutt. Jeg kjeder meg når det er rolig. Jeg liker å gjøre noe hele tiden. Men mine kollegaer koser seg med lange pauser og mye dødtid 

Hva liker du best?

Anonymkode: 4a55b...b6d

Kombinasjonen av travle, rolige og helt vanlige dager er min preferanse.

Anonymkode: 95100...496

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...