Gå til innhold

PMOS OG WEGOVY

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som går på det? Hvordan går det med deg? Hva er dine bivirkninger, og funker det?

Anonymkode: e6f46...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Flere som går på det? Hvordan går det med deg? Hva er dine bivirkninger, og funker det?

Anonymkode: e6f46...054

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er PMOS?

Anonymkode: 86d7e...538

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva er PMOS?

Anonymkode: 86d7e...538

Pcos**

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har PMOS og fått mounjaro. Nylig startet, kan dermed ikke si noe om langtidseffekter, men jeg merker endringer i kroppen allerede. Skjegget vokser litt saktere, sårene i ansiktet og på rumpa har roet seg. I dag var jeg sulten for første gang på mange år, den kjipe, tunge rare følelsen i kroppen når jeg går i trapper var borte, er på en måte våken og påskrudd jeg ikke har opplevd makan til siden jeg tok første coronavaksine. 

Jeg tar mounjaro litt eksperimentelt i forsøk på å reparere fettforbrenningen. Jeg trenger ikke regulere matlyst og spising. 

Håpet er å restarte kroppen slik jeg forbrenner energi normalt og kan begynne å trene igjen. Samt lindre pmos plager.

Jeg har mensen nå og morgenen etter jeg satte første dose skilte livmoren ut hinnen effektivt. Ikke 8-9 dager med monsterblødning og småbiter her og der. Men store klumper samlet seg i doskålen. Omtrent ingenting i bindet. 

Våknet opplagt i dag tidlig tross kun 4 timers søvn. Har fått så innmari energi jeg sliter med å få sove. 

Men mounjaro har GIP i tillegg til GLP-1, så det blir litt misvisende å sammenligne. 

Vi som familie dropper en god del av ferien i år slik jeg får prøvd ut denne medisinen ❤️ det er jeg evig takknemlig for ❤️ har også skaffet meg ekstrajobb slik jeg får betalt for de høye dosene ut over høsten.

Anonymkode: 81de9...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...