Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg regna litt grovt på utgifter.. Hvis turen tar 7 timer èn vei, og han kjører med gjennomsnittsfart på 80 km i timen, så bor han ca 56mil unna? Og hvis bilen hans bruker ca 1 liter på mila, og bensin koster ca 11kroner litern betyr det at tur/retur koster 1232kroner. 2 ganger i mnd blir 2464.. Tror du dette kan stemme nogenlunde, og tror du det er en overkommelig sum for han? Eventuelt dere?

Dersom dette høres ut som noe dere kan greie uten større problemer synes jeg dere skal satse på at de ser hverandre ofte, jeg..

Endret av Lemming
Videoannonse
Annonse
Gjest singel!
Skrevet
Jeg regna litt grovt  på utgifter..  Hvis turen tar 7 timer èn vei, og han kjører med gjennomsnittsfart på 80 km i timen, så bor han ca 56mil unna?  Og hvis bilen hans bruker ca 1 liter på mila, og bensin koster ca 11kroner litern betyr det at tur/retur koster 1232kroner.  2 ganger i mnd blir 2464..  Tror du dette kan stemme nogenlunde, og tror du det er en overkommelig sum for han?  Eventuelt dere? 

Dersom dette høres ut som noe dere kan greie uten større problemer synes jeg dere skal satse på at de ser hverandre ofte, jeg..

ooo!tusen takk!det er jo ikke store summen.hvertfall ikke når vi skal dele på!!

skal ihvertfall bringe det videre til pappaen!

snill du er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...