AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Noen andre som også har bilyd på hjertet/unormal EKG? Hva viste det seg å være? Er blitt henvist til ultralyd av hjertet. Anonymkode: c2369...0b7
AnonymBruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Hva mener du med "unormal EKG"? Hva var det som var unormalt? Anonymkode: 8d54d...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med "unormal EKG"? Hva var det som var unormalt? Anonymkode: 8d54d...4e8 Legen sa nesten ingenting, bare at det ikke var den beste EKG-en, men at det ikke nødvendigvis trengte å være meg, men at det også kunne være apparatene fordi de nylig hadde hatt tekniske problemer… Anonymkode: c2369...0b7
AnonymBruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Min mann har bi lyd på hjertet. Dem finner ikke noe galt sånn sett. Dem sa bare at det skal følges med på. Anonymkode: faabb...5f2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Jeg har også bilyd på hjertet. Har ikke inntrykk av at det skal være spesielt dramatisk. Høres helt koko ut av legen å bable om mulige feil på instrumentene. Anonymkode: 73f0a...a62 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Legen sa nesten ingenting, bare at det ikke var den beste EKG-en, men at det ikke nødvendigvis trengte å være meg, men at det også kunne være apparatene fordi de nylig hadde hatt tekniske problemer… Anonymkode: c2369...0b7 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har også bilyd på hjertet. Har ikke inntrykk av at det skal være spesielt dramatisk. Høres helt koko ut av legen å bable om mulige feil på instrumentene. Anonymkode: 73f0a...a62 EKG-apparat kan være veldig vare for forstyrrelser, og det kan være vanskelig å si om det er maskinen, lappene, unøyaktig tolking av maskinen (den automatiske tolkningen som endel apparat gir ut på toppen er ofte dårlig/feil), noe faktisk galt med rytmen eller om man bare er en person det er vanskelig å få gode EKG'er på (noen er sånn). Hvorfor ikke si det som det er? Anonymkode: 9dd42...052
Anonym6789 Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni Vår 1 åring hadde bilyd på hjertet på kontroll på helsestasjonen, husker ikke helt hvor gammel han var. Viste seg å være ingenting ❤️
AnonymBruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni Høres ut som en sjekk bare sånn for sikkerhetsskyld. Det er neppe noe galt. Anonymkode: 9a89e...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nylig hatt korona? Anonymkode: 12971...d00 Nei, ikke som jeg er klar over. Anonymkode: c2369...0b7
AnonymBruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni Ganske vanlig med en bilyd på hjerte, betyr sjelden noe som helst. Før, under og etter (selv) små infeksjoner kan det oppstå (bl.a.) Anonymkode: 66544...b4d
AnonymBruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni Kun for å utelukke. De er livredde for å overse noe.. Anonymkode: 8d927...ef1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå