AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Hvilken by er dette bildet fra? Det er brukt som illustrasjonsbilde i Dagbladet i dag, men jeg fant ikke ut hvilken by dette er? Artikkelen er denne lenken (under), men bildet er ikke med i selve artikkelen. Bare brukt som forsidebilde til selve artikkelen. - Frykter at havene slutter å fungere Anonymkode: c3577...e13
AnonymBruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Denne kan jeg: Dette er Scheveningen i Haag i Nederland. Anonymkode: fb4df...ad8 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Denne kan jeg: Dette er Scheveningen i Haag i Nederland. Anonymkode: fb4df...ad8 og tusen takk fra Ts Anonymkode: c3577...e13 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): og tusen takk fra Ts Anonymkode: c3577...e13 Virkelig bare hyggelig! Anonymkode: fb4df...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Kan anbefale å benytte Google lens for å finne ut slikt. Anonymkode: 7b34f...040 1 1
Hanne67 Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Her får du mer info: https://no.tripadvisor.com/Attraction_Review-g668848-d12691904-Reviews-Scheveningen_Beach-Scheveningen_The_Hague_South_Holland_Province.html 1
daemi Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Ryddet for gjengivelse av tekst fra ekstern side. daemi, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Haag i Nederland! Var der i fjor! Anonymkode: 7a5a7...ad7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå