AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Vet ikke om det er rett forum å spørre i, men jeg sliter med kløe i underlivet om natten. Tror jeg har utelukket urinveisinfeksjon og sopp. Men kan det være mens- trusene? De er i elastan og polyester, kan jeg være allergisk mot materialene? Anonymkode: 3cf12...69f
AnonymBruker Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Er det noe nytt du har startet med? Nye truser, nytt vaske- eller skyllemiddel? Hvor ofte skifter du på sengen? Sover du naken om natten? Vet mange anbefaler dette slik at man kan få litt luft. Jeg har selv hatt klør uten at det er sopp, men Canesten har likevel fungert fint å smøre med noen få kvelder på rad, så er det borte. Anonymkode: 99312...e89
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er det noe nytt du har startet med? Nye truser, nytt vaske- eller skyllemiddel? Hvor ofte skifter du på sengen? Sover du naken om natten? Vet mange anbefaler dette slik at man kan få litt luft. Jeg har selv hatt klør uten at det er sopp, men Canesten har likevel fungert fint å smøre med noen få kvelder på rad, så er det borte. Anonymkode: 99312...e89 Takk for innspill:)Har prøvd canesten! Virker ikke🙈 har rene laken, men det kan jo være vaskemiddelet… sover ikke naken fordi jeg har en tendens til å gå i søvne…😂sover i bomulls- pyjo så det skulle jo være luftig nok. Anonymkode: 3cf12...69f
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Klart det kan være menstrusene, finner du ut av hvis du sover uten når du ikke har mensen. Anonymkode: e3aba...c94 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå