Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere om menn som har hull i ørene , som er i 40 åra . 

Anonymkode: 5f7aa...23f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs helt hva de putter i hullene.

Anonymkode: 9be85...54d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Personlig er jeg ikke noen fan av smykker til menn, med unntak av giftering. Men der er vi forskjellige 

Anonymkode: abcf6...8ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke putt inn sånn ringer for utvidelse så det er vanskelig å ikke stirre på de ødelagte øreflippene...

Anonymkode: c1fd9...d38

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare ikke putt inn sånn ringer for utvidelse så det er vanskelig å ikke stirre på de ødelagte øreflippene...

Synes folk må få lov til å ha den stilen til måtte ha lyst til, men når jeg ser det der får jeg alltid lyst til å hekte på en hengelås. 😵

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. Menn som kler en rocka look (veldig få!!!) kler det, ellers blir det fort harry og ekkelt.

Men jeg er 32, så jeg bryr meg ikke om hva 40 år gamle menn gjør.

Anonymkode: 0cd32...b03

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg synes tunneller i ørene på menn er mer sexy enn øredobber og halskjeder og ringer og alt anner ræl. Ikke større enn 14 mm, det blir for mye. 

Anonymkode: 6e9f4...155

AnonymBruker
Skrevet

Alt kommer an på totalbildet. Jeg har ikke noe i mot at menn pynter og tar vare på seg selv. Jeg foretrekker faktisk det. 

Anonymkode: 08685...fc0

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...