AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Har en datter som nå er ferdig med 1 året på vgs, og hun forteller at flere av jentene i klassen hennes ruller eller henger med russebussene. Noen drikker kvelden før de skal på skolen også. Noen foreldre er klar over det, andre foreldre vet ikke at jentene henger med russen. Hvordan stiller dere det til det? Anonymkode: 29d30...108
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Hun har fått lov én gang. På jevnlig basis er uaktuelt, ingen av oss gidder sitte våkne hele natta og å legge seg mens sekstenåringen busser rundt med eldre ungdom er helt uaktuelt. Hun bruker så vidt vi vet ikke rusmidler. I hvert fall aldri fremstått beruset når hun har kommet hjem. Anonymkode: e1eb5...d3f
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Ikke aktuelt. Hilsen russemamma. Anonymkode: bacc4...068
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Vi gjorde dette da jeg fikk på vgs. Drakk og snydens sammen med russen veldig ofte. Aldri i livet at jeg hadde tillatt dette med mine barn! En rulling med ok innetid så man veit de kommer hjem til f.eks 01 ok. Ikke hver dag. Ikke hver helg. Ikke ute hele natta. Anonymkode: b0336...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Ikke vanlig her Anonymkode: 53e7c...19c 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Min datter gjorde det en gang. Men det var andre året på videregående, så hun var 18 år. Og hun gjorde det med 5 av sine gode venninner, og de er veldig flinke til å passe på hverandre. Anonymkode: 7226b...44f 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Min 2.klassing (17) gjør ikke det. Har ikke vært et tema, så jeg har ikke behøvd å ta stilling til det. Aner ikke om andre pleier å gjøre det. Anonymkode: e768b...972
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden Mine har ikke fått lov. Det skjer mye ugreit på de bussene i forhold til mindreårige. Det er ikke uvanlig at 1/2 klasse ruller med russen. Det er en grunn til at fylket har gått ut med retningslinjer om at lærere som oppdager konsekvenser rundt dette, det vil si bakfull, sovner på skolen også videre skal innkalle foresatte til møte. Anonymkode: 2e425...05c
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Her har både vg1 og vg2- elevene vært på flere flere rullinger av russetiden. (ja, skoleflinke, pliktoppfyllende ungdommer.. må jo nevne det etter å ha lest den andre tråden om rulling der de mente at det kun var ungdommer på skråplanet, som måtte selge kroppen sin til russ som var med på rulling Anonymkode: d2060...f4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå