AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Vi skriver flere timer hver dag, treffes så ofte vi kan. Vi har vår egen interne humor. Vi ler veldig mye sammen. Vi bryr oss om hverandre. Vi blir begge litt sjalu hvis vi potensielt kan treffe andre. Er det lov å håpe på noe her ? Anonymkode: 3e6a1...e5e
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Den eneste som kan svare deg på det er han. Anonymkode: 0626d...0f8 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Hvis man må spørre, er svaret ofte nei… Anonymkode: 69dfb...643 4 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi skriver flere timer hver dag, treffes så ofte vi kan. Vi har vår egen interne humor. Vi ler veldig mye sammen. Vi bryr oss om hverandre. Vi blir begge litt sjalu hvis vi potensielt kan treffe andre. Er det lov å håpe på noe her ? Anonymkode: 3e6a1...e5e Det var slik det startet med meg og kjæresten min, det vil si vi hadde vært venner i veldig mange år men ikke kommunisert så intenst. Etter en måneds intens teksting og intern humor osv. så skrev han at han likte meg. Som mer enn venn. Du må nesten spørre han selv. Enkelte mener jo ikke noe med det. Anonymkode: 22d38...d5e
Enamorada Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi skriver flere timer hver dag, treffes så ofte vi kan. Vi har vår egen interne humor. Vi ler veldig mye sammen. Vi bryr oss om hverandre. Vi blir begge litt sjalu hvis vi potensielt kan treffe andre. Er det lov å håpe på noe her ? Anonymkode: 3e6a1...e5e hvor ofte treffes dere? Hva gjør dere når dere treffes? 2
Beneath the Moon Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Hadde han vært interessert, hadde du ikke vært i tvil. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Beneath the Moon skrev (3 minutter siden): Hadde han vært interessert, hadde du ikke vært i tvil. Stemmer ikke. Noen menn tør ikke å vise eller si noe de heller, de er avventende og redd for å miste personen også. Heller vennskap enn ingen ting. Kjæresten min likte meg i 20 år uten å si noe. Jeg trodde faktisk han mislikte meg, heller enn at han var dødsforelska. Så det du sier er feil. Anonymkode: 22d38...d5e 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni #8 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2026 den 20.05): Vi skriver flere timer hver dag, treffes så ofte vi kan. Vi har vår egen interne humor. Vi ler veldig mye sammen. Vi bryr oss om hverandre. Vi blir begge litt sjalu hvis vi potensielt kan treffe andre. Er det lov å håpe på noe her ? Anonymkode: 3e6a1...e5e Er du redd for å be om en avklaring? Anonymkode: 153af...d92 1 1
Mr X Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni Han bruker mye tid på deg, men er kanskje redd for å ta de første steget. Ta steget og inviter ham med på noe mer.. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #10 Skrevet 21. juni Hvordan tenker du vi skal kunne vite det? Anonymkode: f0c3f...a33
AnonymBruker Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Mr X skrev (På 21.6.2026 den 15.35): Han bruker mye tid på deg, men er kanskje redd for å ta de første steget. Ta steget og inviter ham med på noe mer.. Vi har gjort mye forskjellig. TS Anonymkode: 3e6a1...e5e
AnonymBruker Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi har gjort mye forskjellig. TS Anonymkode: 3e6a1...e5e Hvor lenge har du kjent han? Hvor fort bragte han seksuelle emner opp i ord og oppførsel? Tar han initiativ til dates i offentlighet uten sex osv? Anonymkode: 0abaf...5dc
alfathealfa Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni Bare å spørre. Tror du det kunne blitt noe mellom oss? Dere kan jo se Fire bryllup og en gravferd. Hun ene der er avstandsforelsket i kompisen sin og har vært det i mange år. Eller sesong 8 av 90 Day fiancé med Laura og Birkan. Hun har også et snålt forhold til kompisen sin. Kan jo åpne for en prat. «Haha, kunne det vært oss? Jeg tror det kunne vært oss!»
Lorian Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2026 den 20.05): Vi skriver flere timer hver dag, treffes så ofte vi kan. Vi har vår egen interne humor. Vi ler veldig mye sammen. Vi bryr oss om hverandre. Vi blir begge litt sjalu hvis vi potensielt kan treffe andre. Er det lov å håpe på noe her ? Anonymkode: 3e6a1...e5e Får følelsen at dere er litt forelsket i hverandre. Om det blir noe mer eller om dere vil fungere som et par er det bare dere to som kan finne ut av 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå