Gå til innhold

Seksuelle fantasier (kvinner)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (På 11.7.2026 den 12.43):

Du verden for en spennende fantasi

😇

Anonymkode: a3075...50c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var interessant å lese. Jeg tror at for meg selv og kanskje andre kvinner, er det fordi at vi blir litt nervøse for at fantasien da må settes ut i live..?
Hvis jeg sier at jeg vil bli bundet fast, så vil han gjøre det. Men det gjør meg samtidig litt nervøs. Litt nytt forhold. 

Ts

Anonymkode: 74d95...329

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fikk øye på en mann utenfor butikken i dag, og tankene mine begynte å vandre. Han hadde skjegg og bart, men ikke noe hår på hodet, tatoverte armer og så ut til å ha en sterk kropp. 

Jeg tok meg i å tenke hvordan det ville vært om han tok meg med inn i baksetet på bilen sin, kledde av meg kjolen med de sterke mannehendene sine. Strøk på meg over silkemyke hofter og lår. At han holdt meg fast med kyssene sine mens hendene hans var på vandring. At han trakk ned kjolen og bh så puppene mine veltet ut, at han slikket og sugde på de, mens jeg stønnet og dro han inntil meg. At jeg med utålmodige hender løsnet opp beltespenna hans, dro i buksa hans og trakk ned bukse og boxer i en og samme bevegelse. Å endelig få øye på det han hadde å by på, at den sto der som en påle foran meg. Han som smilte lurt før han endelig kom inn i min silkebløte og varme hule. Han og jeg som glemte både tid og sted, om noen kunne se oss eller ikke. At han knullet meg som om det sto om livet. At jeg stønnet og sukket i nytelse, at han tok meg så deilig at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg ønsket egentlig å holde tilbake orgasmen lengst mulig, for å nyte han lengst mulig, men han var så deilig og så flink til å finne alle mine punkter, at jeg eksploderte i fillebiter rundt han, han fortsatte å ta meg mens jeg lå der og ristet og tviholdt i den deilige og mandige kroppen hans. Så tømte han seg i meg med et dypt stønn. 

Varme og avslappet kledde vi på oss igjen, der i bilen. Han kysset meg lenge før jeg gikk ut av bilen hans, og han fortalte meg at han hadde hytte i området. Vi avtalte å møtes dagen etter. På geleaktige føtter gikk jeg mot bilen min og satte meg inn, mens det fortsatt banket imellom lårene mine, som om han fortsatt var der. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har særdeles lite fantasier. De få jeg har hatt har jeg ikke delt med partner. De er fantasier, ikke ønsker.

Anonymkode: dac76...f8a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk øye på en mann utenfor butikken i dag, og tankene mine begynte å vandre. Han hadde skjegg og bart, men ikke noe hår på hodet, tatoverte armer og så ut til å ha en sterk kropp. 

Jeg tok meg i å tenke hvordan det ville vært om han tok meg med inn i baksetet på bilen sin, kledde av meg kjolen med de sterke mannehendene sine. Strøk på meg over silkemyke hofter og lår. At han holdt meg fast med kyssene sine mens hendene hans var på vandring. At han trakk ned kjolen og bh så puppene mine veltet ut, at han slikket og sugde på de, mens jeg stønnet og dro han inntil meg. At jeg med utålmodige hender løsnet opp beltespenna hans, dro i buksa hans og trakk ned bukse og boxer i en og samme bevegelse. Å endelig få øye på det han hadde å by på, at den sto der som en påle foran meg. Han som smilte lurt før han endelig kom inn i min silkebløte og varme hule. Han og jeg som glemte både tid og sted, om noen kunne se oss eller ikke. At han knullet meg som om det sto om livet. At jeg stønnet og sukket i nytelse, at han tok meg så deilig at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg ønsket egentlig å holde tilbake orgasmen lengst mulig, for å nyte han lengst mulig, men han var så deilig og så flink til å finne alle mine punkter, at jeg eksploderte i fillebiter rundt han, han fortsatte å ta meg mens jeg lå der og ristet og tviholdt i den deilige og mandige kroppen hans. Så tømte han seg i meg med et dypt stønn. 

Varme og avslappet kledde vi på oss igjen, der i bilen. Han kysset meg lenge før jeg gikk ut av bilen hans, og han fortalte meg at han hadde hytte i området. Vi avtalte å møtes dagen etter. På geleaktige føtter gikk jeg mot bilen min og satte meg inn, mens det fortsatt banket imellom lårene mine, som om han fortsatt var der. 

Silkemyke hofter, silkebløte og varme hule?

Sikker på at du ikke er en mann på 60+?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

42 år sammen i 22 år

Jeg har fantasier om noen jeg ser ofte og så har jeg fantasier om andre 

Da er det mer om det seksuelle...ar man står i en full heis og person bak stryker deg på lårene og innover 

Eller har sex på forskjellige steder 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer om de jeg er i forhold med eller er forelsket i. Siste forholdet var avstandsforhold, da fantaserte jeg mye om hvordan det ville bli neste gang vi møttes.

Nå er jeg forelsket i en kollega, og fantaserer om at han skal miste selvkontrollen rundt meg, og bare må ha meg. Kanskje er vi to alene på jobb på kveldstid, eller på et seminar eller noe. 

Fantaserer ikke om noe spesielt annet enn vanlig sex da… 

Anonymkode: 69eb7...449

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2026 den 19.08):

Jeg fantaserer om at naboen skal ta meg hardt. Men det er kanskje ikke noe jeg ville fortalt en date 😅

Anonymkode: 9f50e...b14

Håper du er nabodama - for jeg har så forbanna lyst å knulle henne hardt 😅

Anonymkode: c634a...6aa

AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (17 timer siden):

Silkemyke hofter, silkebløte og varme hule?

Sikker på at du ikke er en mann på 60+?

Hvorfor kjører du korrektur på andre sine innlegg egentlig? Får du et kick ut av det? Har du lite å finne på i det daglige?

Du får gå tilbake i tråden og sjekke ut mine andre innlegg da skjønner du, så får du se på språket mitt i de andre innleggene mine. 

Skriver man for vulgært her inne så er det feil, og skriver man for gammeldags er det da for faen meg feil det også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...