AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Vi venter ei jente og ønsker et navn som begynner på S. Akkurat nå står valget mellom Sunniva, Susanne, Solveig og Sofie. Hvilket navn liker dere best? Og har dere andre fine forslag til S-navn? 💕 Anonymkode: 0c8c0...695
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Synes Sofie og Sofia er oppbrukt, var så populært for en stund siden, "alle" het det da. Ca 2005-2010 eller noe sånt? Eller, det er visst slik fremdeles. Synnøve er det ikke ikke så mange som blir kalt for tiden. Kjent navn, men ikke så slitt. Anonymkode: 09577...2f3 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni Jeg klikket meg inn for å foreslå Sunniva, og så var det blant forslagene allerede 😍 Sunniva er et av de peneste jentenavnene jeg vet om. Liker også Synne veldig godt 😍 Anonymkode: cadea...af2 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #13 Skrevet 15. juni Liker Susanne og Susanna veldig godt. Ikke så vanlig, men likevel velkjent. Sanna Silja Synne Serine Sofie, Sara og Synne er flotte navn, men er veldig mye brukt. Anonymkode: 7b762...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Skrevet 15. juni Sylvia Sara/Sarah Sol Siren Synne Anonymkode: ec088...29d
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni Samantha, Sandra, Sabrina, Solfrid. Anonymkode: 6e0e1...e60 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #16 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vi venter ei jente og ønsker et navn som begynner på S. Akkurat nå står valget mellom Sunniva, Susanne, Solveig og Sofie. Hvilket navn liker dere best? Og har dere andre fine forslag til S-navn? 💕 Anonymkode: 0c8c0...695 Saga eller Sigrid Anonymkode: b81c2...3c9 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19 Skrevet 15. juni Jeg synes Susanne er fint, jeg Forøvrig liker jeg også Stine og Silje. Solveig synes jeg er litt gammeldags. Anonymkode: 08933...c0f
AnonymBruker Skrevet 15. juni #20 Skrevet 15. juni Jeg liker Sunniva best. Sofie (og Sofia, Sara) er jeg fryktelig lei av, de navnene er utrolig mye brukt. Synnøve og Synneva synes jeg også er fine navn. Anonymkode: 5e6ea...a72 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå