AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Takk, men nei takk! Jeg hadde en venninne et par år inntil i fjor på denne tiden. Da røyk hele opplegget. Ikke for det, vi hadde et forhold, men var ikke sammen. Det betydde at vi møttes hadde det hyggelig med og uten klær. Ut over det ingen forpliktelser. Jeg hadde vært tydelig på rammene, og tenkte ikke noe mer på det. Men da jeg etterhvert ikke fulgte hennes retningslinjer, som hun hadde lest opp og vedtatt i sitt eget hode, da var helvete løs. Og det ble fort slutt. Hvorfor? Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å forstå rammer som ikke er et forhold? Etter at jeg ble skilt er jeg overtydelig: JEG SKAL IKKE HA ET FORHOLD. IKKE INTERESSERT, TAKK!! Liker man ikke de rammene så må man stikke av. Anonymkode: 0c444...d20
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Ja, når man er så aggressiv over dette, så er det nok veldig bra å være enslig. Anonymkode: 8a5d7...a9a 16
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Det er derfor jeg ligger med "opptatte" menn. Da står de (som regel) ikke plutselig på døra og vil ha et forhold. Anonymkode: b4c19...989 9
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Da bør du heller ikke ha sex med noen som viser det aller minste av varme og omtanke for deg heller. De damene blir forelsket. Finn deg ei som har sex og som stikker før du har våknet. Anonymkode: 8211e...ca0 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er derfor jeg ligger med "opptatte" menn. Da står de (som regel) ikke plutselig på døra og vil ha et forhold. Anonymkode: b4c19...989 Nei, det tror jeg ikke ei som deg skal bekymre seg for. Anonymkode: 8a5d7...a9a 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Du skal ikke ha et forpliktende forhold men du skal ha kjæreste-opplevelsen? Er jo derfor du må skille venn og sex. Ha noen å være venn med uten at det er sex inn i bildet, og noen å ha sex med uten at det er vennskap i bildet. Anonymkode: 9c740...251 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det tror jeg ikke ei som deg skal bekymre seg for. Anonymkode: 8a5d7...a9a Var det et forsøk på en fornærmelse? Jeg får jo akkurat det jeg vil ha. Anonymkode: b4c19...989 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var det et forsøk på en fornærmelse? Jeg får jo akkurat det jeg vil ha. Anonymkode: b4c19...989 I nuet, kanskje. Det var for øvrig bare konstatering av fakta. Det ryktes raskt hvilke verdier du har og hvordan du lever. Når du senere ønsker deg et forhold, så blir det langt vanskeligere for deg. Det er noe i strofen "Evig eies kun et dårlig rykte". Anonymkode: 8a5d7...a9a 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I nuet, kanskje. Det var for øvrig bare konstatering av fakta. Det ryktes raskt hvilke verdier du har og hvordan du lever. Når du senere ønsker deg et forhold, så blir det langt vanskeligere for deg. Det er noe i strofen "Evig eies kun et dårlig rykte". Anonymkode: 8a5d7...a9a Det kommer aldri til å skje. Jeg er ferdig med å binde meg til andre mennesker. Anonymkode: b4c19...989
AnonymBruker Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Takk, men nei takk! Jeg hadde en venninne et par år inntil i fjor på denne tiden. Da røyk hele opplegget. Ikke for det, vi hadde et forhold, men var ikke sammen. Det betydde at vi møttes hadde det hyggelig med og uten klær. Ut over det ingen forpliktelser. Jeg hadde vært tydelig på rammene, og tenkte ikke noe mer på det. Men da jeg etterhvert ikke fulgte hennes retningslinjer, som hun hadde lest opp og vedtatt i sitt eget hode, da var helvete løs. Og det ble fort slutt. Hvorfor? Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å forstå rammer som ikke er et forhold? Etter at jeg ble skilt er jeg overtydelig: JEG SKAL IKKE HA ET FORHOLD. IKKE INTERESSERT, TAKK!! Liker man ikke de rammene så må man stikke av. Anonymkode: 0c444...d20 Bestem deg. Førs skriver du at dere var i et forhold, deretter skriver du at du ikke vil ha et forhold. Jeg tipper på kommunilasjonssvikt her. Anonymkode: 6dcb3...4fd 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kommer aldri til å skje. Jeg er ferdig med å binde meg til andre mennesker. Anonymkode: b4c19...989 Etter min skilsmisse, så sa jeg det til meg selv. Nå kommer jeg til å forbli single. Var ferdig med menn. Men, det er rart med det. Det er så mye som kan forandre seg underveis. Jeg er ikke den samme i dag. Anonymkode: 8a5d7...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bestem deg. Førs skriver du at dere var i et forhold, deretter skriver du at du ikke vil ha et forhold. Jeg tipper på kommunilasjonssvikt her. Anonymkode: 6dcb3...4fd Er nok også en god del handlinger som ikke stemmer overens med ord. Anonymkode: 9c740...251
AnonymBruker Skrevet 15. juni #13 Skrevet 15. juni Hvorfor forteller du det til kvinneguiden? Anonymkode: 04a6f...691 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Skrevet 15. juni Men du fikk det jo som du ville? Hun passet ikke inn i dine "rammer", så da stakk hun heller. Hvorfor bli aggressiv over det? Og du virker misfornøyd med at hun hadde retningslinjer som du ikke klarte å følge? Du har jo også retningslinjer - som hun tydeligvis ikke var villig til å følge. Så da feilet dere likt begge to. Og avsluttet. Null drama da vel? Anonymkode: b0e02...9c9 8
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk, men nei takk! Jeg hadde en venninne et par år inntil i fjor på denne tiden. Da røyk hele opplegget. Ikke for det, vi hadde et forhold, men var ikke sammen. Det betydde at vi møttes hadde det hyggelig med og uten klær. Ut over det ingen forpliktelser. Jeg hadde vært tydelig på rammene, og tenkte ikke noe mer på det. Men da jeg etterhvert ikke fulgte hennes retningslinjer, som hun hadde lest opp og vedtatt i sitt eget hode, da var helvete løs. Og det ble fort slutt. Hvorfor? Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å forstå rammer som ikke er et forhold? Etter at jeg ble skilt er jeg overtydelig: JEG SKAL IKKE HA ET FORHOLD. IKKE INTERESSERT, TAKK!! Liker man ikke de rammene så må man stikke av. Anonymkode: 0c444...d20 Du virker ikke veldig smart. Dere hadde jo et forhold. Folk som er gift kan ha et forhold med andre… Når dere er gode venner, omgås og har sex, hva tror du liksom er annerledes med et kjæresteforhold?? Forelskelse, men den kan komme og gå. De færreste emosjonelt modne mennesker kan omgås lenge og intimt med et menneske de trives med uten å bli glad i vedkommende. Anonymkode: ceb8d...e24
AnonymBruker Skrevet 15. juni #16 Skrevet 15. juni Så ja - du HADDE et forhold, det er det du vil ha, det er det du beskriver. Du vil bare ikke forplikte deg på noen måte, men forbeholde deg retten til å behandle den andre parten som en likegyldig uvedkommende, ikke ta hensyn og ikke vise omsorg, «for dere er jo ikke sammen». Anonymkode: ceb8d...e24 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #17 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er derfor jeg ligger med "opptatte" menn. Da står de (som regel) ikke plutselig på døra og vil ha et forhold. Anonymkode: b4c19...989 Smart 👍 Anonymkode: 0c444...d20
AnonymBruker Skrevet 15. juni #18 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, det tror jeg ikke ei som deg skal bekymre seg for. Anonymkode: 8a5d7...a9a Hva mener du? Det nok du lite om. Anonymkode: 0c444...d20
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19 Skrevet 15. juni Har du sagt det tydelig til henne eller bare gått rundt grøten å sagt indirekte? Man sier det rett ut. Jeg tror kvinnen vil være glad om du sier ifra fordi da kan hun utvikle vennskapelige følelser isteden. Du må bare si det rett ut på meldinger du kun vil ha sex og ikke noe forhold. Det kommer til å gå helt fint. Anonymkode: 9f527...0ac
alfathealfa Skrevet 15. juni #20 Skrevet 15. juni Høres veldig rørete ut. Det var venninna di og dere hadde et forhold, men ikke likevel, og da hun stakk fordi dere ikke var sammen så ble du sur fordi du ikke vil ha et forhold? Selv om dere hadde et forhold? Skjønner ikke hvorfor man holder seg med venninne i to år om man ikke vil ha «forpliktelser». Skal du forsyne deg rent uforpliktende og uten at dere betyr noe? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå